mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 Er ikke helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men ifølge babyverden så hadde jeg den for 4 dager siden. Dagen før det så kjente jeg stikk i livmoren. Vet ikke om det var eggløsning jeg kjente eller.. Nå i går kveld og i dag kjenner jeg masse stikk liksom under navlen, og lenger nede. Sverget at jeg ikke skulle kjenne etter på noen som helst måte, men dette er noe jeg faktisk kjenner. Er det for tidlig å kjenne noe dersom jeg er blitt befrukta?!! =)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Det sies at det er for tidlig å kjenne noe ja, men jeg er nå ikke helt sikker på det jeg;-) For jeg mener også helt bestemt at jeg, da jeg var gravid sist, kjente at det var annerledes enn vanlig veeeeeldig tidlig. Ble jo til og med kvalm allerede 6-7dager etter eggløsning. Og da jeg fikk positiv test på dag 11(tror jeg det var) visste jeg allerede at jeg var gravid. Opplevde det samme nå i julen, men da kom tr, og jeg er helt sikker på at det var en sa el kjemisk graviditet el noe sånt, selv om jeg vet at sikkert noen vil protestere på dette;-) Men jeg er nå sikker jeg. Har vært prøver totalt 18 pp, og kun de to gangene har det vært sånn. Ellers har liksom alt vært normalt. Masse lykke til!!!!!!!! Er selv 3 dpo og håper på å snart kjenne noe;-)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Takk for svar! =) ja vet ikke helt hva jeg skal tenke, kan jo være jeg har hatt EL tidligere da kanskje! Tester aldri for å finne EL, så vet egentlig aldri når den er. Nå har jeg kommet hjem fra jobb, og kjenner dette enda =) Kroppen min har alltid lurt meg, så tør ikke å håpe på noe, men allikevel spennende med sympt =) Blir nok enda noen dager til jeg vil teste. Men gleder/ gruer meg til da! Trist at du har mistet Håper den sitter ordentlig godt denne måneden! Lykke til til deg oxo!! =) krysser fingrene for POSITIV test <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå