Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi (3 mnd) har sovet fra kl 20 til 06 fire netter på rad nå! Halleluja!!

Men aldri så godt at det ikke er vondt for noe :-/

Jeg får selvfølgelig skikkelig melkespreng og er litt usikker på hva jeg skal gjøre med det. Bør jeg stå opp om natten for å pumpe eller prøve å holde ut slik at produksjonen justerer seg?

Og hvis jeg ikke pumper slik at melkemengden reduseres, kan det gå ut over produksjonen på dagtid også? Hun trenger jo mye på dagen når hun ikke spiser om natten…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e slutta å pumpe på natta for e va altfortrøtt og vart utmatta. i begynnelsen etter hadde e melkespreng. men etter en stund begynte d å regulere seg selv. bare e holdt oppe pumpinga så å så mange gang for dagen hell melkemengda se oppe også. rgne d blir d samme tilfelle me at ungen sug på bryste.

Skrevet

Gutten min sover som regel fra 7 om kvelden til 7 om morgenen, merker at melkeproduksjonen går veldig ned om jeg ikke pumper minst en gang i løpet av denne tiden.

Har kommet inn i en rutine der jeg pumper før jeg legger med i 11 tiden. Det funker bra for meg, orker ikke og stå opp i løpet av natten og gjøre det lenger :) er alt for trøtt.

Syntes også det er fint og ha litt morsmelk stående i tilfelle jeg trenger dagen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...