Gå til innhold

frustrert!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm idag, testet på morgenurin: IKKE gravid. men er jo bare i 2 pp. det som frustrerer meg er at jeg ikke har noen tegn til å menstrasjon. bruker å få ømme pupper 3-5 dager før tr, men ingenting denne gangen. har stortsett regelmessige sykluser på 30 dager. så en ting er sikkert man kan på ingen måte planlegge å bli gravid. værtfall når kroppen ikke fungerer. de gangene jeg har fått utsatt menstrasjon har det vært pga stress. jævla dritt kropp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei miss_sunshine83 :)

Skjønner din frustrasjon såååå godt. Jeg fikk tr en uke for sent forrige mnd, og ingen ting var som det pleier. Forferdelig irriterende når man går sånn og venter, alle tester er negative og dagene blir forferdelig lange.

Men du vet at det ikke er alle som tester positivt på IKM dagen, men først noen dager senere... Det betyr at det fortsatt kan være håp for deg. :)

Masse masse lykke til.

Skrevet

Ja det er veldig frustrerende, at jeg tydeligvis har stresset så mye at mensen ikke kommer. er liksåm så typisk når man går å venter, og dagene kjennes ut som en evighet. blir vell bare litt for mye for meg, er inne i en fase med mange usikkerhetsmomenter, skal flytte, mulig kjøpe hus, og finne meg ny jobb. somethings gotta give. er vell kansje en idee for meg å vente litt med prøvingen mitt oppi det hele.

tusen takk skal du ha for gode oppmuntrende ord, trengte det virkelig nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...