Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Har hatt en MA. Visste ikke at jeg var på vei. Ble oppdaget da jeg fikk en kraftig betennelse i livmora... Nå kan de ikke ta ut embryoet (ca 8 uker gammelt) før betennelsen har gått tilbake... Sitter her med vondt i magen og mange spørsmål. Jeg fikk beskjed om å ringe hvis jeg lurte på noe, men... beste trøst er egentlig å vite om flere har vært i samme situasjon?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Har hatt en ma, og gikk også en uke fra det ble oppdaget til utskrapning. Dette er ikke uvanlig, fordi de av og til vil vente en uke for å se at det virkelig er en ma. Hadde en helt ukomplisert utskrapning, dette er et år siden. Sitter nå med verdens skjønneste baby i armene
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 De oppdaget det for en uke siden. Legen viste meg med innvendig ultralyd embryoet, morkaken og fostersekken. Hcg viste null, så det må ha ligget en stund... Har to kjempeflotte barn fra før, har gjennomgått minst en sa og var absolutt ikke innstilt på flere barn nå. Har nok merket graviditetstegnene, men fortrengt dem... Hvor lenge er man på sykehus i forbindelse med en utskrapning? Blir veldig rastløs av å gå hjemme så lenge. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Utskrapning er helt greit! Det tar vel ikke mange tinmer, jeg ble liggende en hel dag pga komplikasjoner på operasjonsstua, men selve inngrepet mener jeg tok 20 min. Så skal du våkne opp. Inn og ut på tre timer, hvis jeg skal gjette.. Var helt fin med en gang etterpå. rett hjem og på jobb dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 jeg fikk påvist MA på en fradag og fikk komme inn til utskrapning 4 dager etterpå. Jeg ble tatt inn kl 20 etter å a ventet på sykehuset siden kl 13 (overbooket med operasjoner ), og måtte ligge over natten pga at jeg adde egen bil... Pga narkosen kan man ikke kjøre bil før mange timer etterpå. hadde jeg tatt drosje kunne jeg dratt 3-4 timer etterpå. Man kan få epuderal også, men det ville jeg ikke. Mulig man slipper fortere ut da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå