Gå til innhold

Morsomt med alle som tror..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at barna deres er midtpunkt i alle andres liv..

Selvfølgelig skal ikke utdanninga føre til at du må sove borte fra ungen din, du må selvsagt få spesialtilpasset undervisning fordi du bor på ei øy. Og tante, og helst alle naboer, grandtanter, mannen som jobber på butikken og helsesøsteren må jo komme i to årsdagen til datteren din..

Grow up, og se at selv om at den største skatten din ikke egentlig er så fryktelig viktig for alle andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, mener du å si at det ikke bare er JEG i hele verden som har fått barn??? ;-)

Signerer denne! Dagens mest fornuftige innlegg, synes jeg!

Skrevet

"Grow up, og se at selv om at den største skatten din ikke egentlig er så fryktelig viktig for alle andre.."

Skulle være: Grow up, og se at din største skatt egentlig ikke er så fryktelig viktig for alle andre.. :)

HI

Skrevet

Ha! Barna mine er midtpunktene i MANGES liv!

Skrevet

Er det noen som tror det da??? Den største skatten min er viktigst for meg og vår familie og det er det viktigste for meg!!! Hva andre tror, synes eller mener kommer i andre rekk!!!

Skrevet

Du har sikkert ikke sett de trådene som har gått her i dag - hun som ikke kan SÅVE borte fra sønnen sin når hun skal ut i praksis, og hun som er så vonbråten fordi tanten til barnet ikke kommer i bursdagen til niesen eller hva det er.

Så JO: Det er noen som tror det!

Ikke HI

Skrevet

SÅVE faktisk! Haha.

Skrevet

Barnet vårt er midtpunktet i mitt og hennes fars liv. Noe annet hadde jeg syntes var rart..

Skrevet

Ooookei :)

Anonym 23:33

Skrevet

Huff, vær nå litt greie da frøkner, stakkars jente, hehe :)

Skrevet

signerer denne. Lille skatten deres er ikke prinsessa/prinsen i venninner og venners liv.

;-)

p.s ingen er perfekte!

Skrevet

Det verste jeg vet er når kvinner samles, spesielt på før eller etterpå-fest. Og noen tror at alle andre er så sinnsykt interessert i absolutt alt de ungene deres gjør, har gjort, har sagt osv osv. Er direkte latterlig.

Sier seg selv at man ikke drar ut for å høre livshistorien til ungene til nabodama :P

Skrevet

Helt enig!

Snakker kun om datteren min hvis noen spør, "Hvordan går det med ....?" "Joda, det går veldig bra med henne, frisk og rask (her er det mange som begynner å legge ut om sykdom og nattevåk)!" "Går det bra med henne på skolen?" "Ja, hun stortrives, kjempeflink!" også snakker vi om noe annet, evnt jeg spør om deres barn hvis de har..

Syns egentlig det er ganske uinteressant å snakke om unger, og de som snakker kun om sine egne unger føler jeg er litt avstumpet og burde fått litt påfyll med annet å snakke om! :)

Skrevet

Hmm..den skulle til 01:17, men havnet ikke under der..jaja :)

Skrevet

Hver jul får jeg dvd av det siste året til tantungene mine, redigert av min svigerinne.

Må si at jeg ikke har sett særlig på de.

Jeg er glad i mine tantunger, det er ikke det. Men å sitte å se på dvd at de spiser, leker osv? Nei det synst jeg er kjedelig og fryktelig lite interessant.

Får vell sånne filmer helt til barna fyller 18 hehe.

Det verste er at dama viste null interesse for mine barn før hennes egne ble født. Så når hun har fått barn da, så skal hele universet dreie seg om dem. Latterlig!

Skrevet

Dette er helt sant, men i noen tilfeller er faktiskt barnet HØYST spesiell og fantastisk hos andre også. Dette er jo situasjonsavhengi .Som alt annet. Når det er sagt skjønner jeg hva HI mener her, å er enig.

Men i vårt tilfelle er barnet vårt øyensten for veldig mange, da jeg er eneste som har fått barn på lange tider. Så nabodama, mamma, søstrene mine, besteforeldre osv har datteren vår som øyensten. Ikke han på butikken men.. haha :)

Likevel, jeg skjønner hva du mener HI.

Da datteren min ble født skjønte jeg ikke hvorfor hele verden ikke stoppet opp å tittet på barnet mitt. Men men... hahaha :-) *ironisk vel og merke, men man er jo så stolt at man kreperer jo nesten*

Skrevet

Helt enig!

Og så er de som er så avhengig av barnet sitt at de ikke tør la andre slippe til fordi de er så redde for at barnet da automatisk skal foretrekke de. Også mtp på henne som ikke hadde lust til å såve borte fra ungen på 15 mnd.

Skrevet

Øyensten var vel kanskje å dra det litt langt? Tror du nabodama bryr seg så veldig utenom når hun snakker med dere? Og søstrene dine kommer nok til å "bli lei" etterhvert, og når de får egne barn så er nok ikke ditt barn deres "øyensten" lengre..?

Besteforeldre er jo som regel veldig opptatte av barnebarna, særlig den aller første. Og det er jo flott det. Men etterhvert som de får flere barnebarn, så må de jo disponere tiden sin slik at alle skal få! :)

Skrevet

Helt enig med deg. Men er glad for at mine barn også er midtpunktet i mine foreldres liv, da jeg er enebarn, og de ikke kommer til å få flere barnebarn enn mine to. Kjekt at flere enn mannen og jeg er genuint interesserte i hver minste lille ting banra gjør. Men forventer ikke det av andre

Skrevet

Jeg synes det er kjempemorsomt å høre om andres unger jeg- ikke nødvendigvis hva de spiste til middag i går og hvordan bæsjen deres så ut, men jeg synes det er gøy med morsomme historier om alle de rare tingene barn gjør og sier feks. Spesielt om det er unger jeg er glad i eller har et forhold til, som tantungene mine eller barna til venninnene mine.

Jeg bryr meg faktisk også om andre barn enn mitt eget.

Skrevet

Vel, de aller fleste morsomme barnehistorier er jo sånn at de er morsomst (er det et ord?..hehe) om man så det selv.. Noe jeg syns er fornøyelig er gull fra barnemunn!

Bryr meg om tantebarnet mitt jeg også, skulle ønske jeg kunne hatt mer kontakt med ham, men når foreldrene deler 50/50, så blir det ikke så mye tid til tante dessverre.

Generelt sett finnes det utrolig mange ting å snakke om som er mye mer interessant enn barn! :)

Skrevet

Slikt sett er det ganske kjekt å være alenemor, vi må lære å være uten barnet vårt iblandt og kan slettes ikke forvente at alle tanter, onkler og ellers slektninger som er, skal kunne møte i ett selskap med alle samlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...