Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Du vet ikke tilfeldigvis hvilket av disse treningssenterstedene som ligger kortest unna Svaleveien? Sånn praktisk;) vurderer å melde meg inn. Asker Bekkestua Carl Berner CC Vest Colosseum Jessheim Kalbakken Kolbotn Lambertseter Lillestrøm Ringnes Park Sandvika Panorama Sjølyst Årvoll
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 lamberseter ligger nermest så vitt jeg vet ihvertfall. men jeg er ikke 100 % på hvor på lamberseter treningsenteret (elexia?) ligger
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Må du på Elixia da? Lambertseter (her jeg bor ) er flott og nytt, men du må ut av bomringen fra Svaleveien. Sats på Manglerud har dårligere tilbud, men det er ikke så langt dit..
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Eller, "langt". Det er snakk om 3 minutter ekstra å kjøre. Men ut av bommen må du.
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 må høre med venninnene mine som bor på Ekeberg, de er medlem av Elixia, jeg var bare usikker på hvilket elixia senter de er medlem på!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 da er det helt sikkert den på lamberseter. 6 min og kjøre i følge gule sider er du innflytter til oslo?
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Det er helt sikkert Lambertseter Det er et stykke både til Colosseum og Sjølyst. Det tar 7 min uten rushtrafikk å kjøre opp hit (min venninne bor i veien ovenfor så jeg vet sikkert ). Linn Skåber bodde i Svaleveien før.
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Nope, hun kjøpte leiligheten til en kollega av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå