Gå til innhold

Noen som tar en titt på meg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gravid?

280384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei monca:):) (jeg er LilleKnøtt...;)

Du blir gravid nå du... i mars...:)

går du på pergo enda??

oi, jeg fikk inn jente jeg nå... jeg som alltid har fått inn gutt før...

Viss ikke du blir gravid nå skjønner jeg ingenting... hold meg oppdatert... for nå har jeg godfølelsen her..:)

jeg har nå to søte små gutter:) fikk minsten 1 dag før termin 10.02:)

fødselen gikk veldig fort og bra:) men jææææv.... vondt.....

uansett veldig verdt det, for nå har jeg de to søteste guttene i verden... tihi;)

minsten ligger å sover i kurven sin foran meg nå, men knurker litt så er vel snart tid for mating..:)

klem fra LilleKnøtt, som igjen har skiftet nick...

Skrevet

Åååå tenk om du hadde rett a snuppa... Men jeg tar det hele med ro, og skjønner jo at dette skjer når det skal skje... Jeg har ikke gått på pergo på lenge, men om mensen kommer for fullt trur jeg at jeg skal ta en siste kur. Har resept på Trippel kur. Og Gynekologen sa at jeg sku prøve den når jeg hadde gått ned litt til.. (og har straks gått ned 10kg=)

Jente ja.. Merkelig.. Hehe.. Mange som er litt blandede i svara sine om dagen.. Jeg skal holde deg oppdatert jeg vet du!

GRATULERER sååå mye med den lille=) Endelig kom han. Men gud så fort tiden har gått.. Ikke såå lenge siden vi "hang" inne på Blir gravid sammen... hehe

Trur deg så gjerne at det var vondt ja... Brukte du lang tid?

Tenk, to vakre gutter.. Hva ble navnet til den lille?

By the way; kanskje vi sku utvekslet msn adr om du har det? Litt enklere og holde kontak om du ønsker det=)

klemklem

Skrevet

heisann!

får opp at det er bra for deg å være mye i nærheten av vann. En insjø, en elv eller i havet... på denne måten får du ladet opp batteriene dine skikkelig. Får også opp at du bør rense kroppen din... og sinnet ditt.... du trenger kanskje å meditere mer/ trene yoga eller lignende...(men det kan også bety at din nåværende sunne livsstil fungerer!) får også opp at du tviler litt på om du blir gravid... og dette er faktisk det som blokkerer fo en mulig graviditet... men føler du blir gravid innen juli 2010.. får opp gutt jeg da...

får du inn noe på meg eller?? hadde e.l på torsdag... har det klaffet denne gangen??

lilleknøtt: gratulerer så mye med lille poden din!!! hvis du vil kan du gjerne også se på meg...

Skrevet

ops glemte f.dato: 03.11.83

han 13.12.82

Skrevet

vil du ta en ny titt på meg?? please ;)

Skrevet

hei baib.. sorry jeg ikke har svart.. gått i glemmeboken rett å slett...

Føler ikke umiddelbar graviditet nå.. Liten lysning i løpet av april... Har du prøvd pergo noe mer???

Jeg har just avsluttet trippel pergo kur i dag.... Får du inn noen følse på meg rundt det??? Har gått ned over 10kg og blitt sund og trent i tillegg...

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...