Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Har brukt zon krem.....? Har migrene for 2 dag på rad uten stopp, samt fikk en del nakke smerter..... Så var desperat til å få bort de smertene, gikk ikke bort med ibux....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har migrene, og da jeg gikk gravid fikk jeg streng beskjed om å ikke spise noen slags migrenemedisin Hahaha, akkurat som paracet hjelper... Prøv å få deg en time hos naprapat! Jeg har gått inn hos naprapat med migrene og kommet ut etter en halvtime helt frisk
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Paracet er noe dritt når det kommer til migrene ja, tar ikke litt av smertene en gang. Er ikke gravid jeg da Men lurte litt på kombinasjonen av zon krem og Maxalt....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg tror alle her er gravide jeg (tydeligvis) Hihi... Nei krem og tabeletter kan vel ikke skade! Kjør på Har du btw prøvd Relpax mot migrene? Den funket kjempebra på meg i allefall... Ble kvalm av Maxalten jeg... Fra ei som har grisemigrene og har prøvd ALT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå