Gå til innhold

Har jeg nevnt at FACEBOOK er fantastisk!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D

For nå sitter jeg og chatter med min bror,som jeg ALDRI har snakka med før!

Og i helgen så traff jeg søsteren min,som jeg kun har sett en gang på di 25 årene jeg har levd.

Dette er så gøy! Plutselig har jeg familie :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra :)

det må være en veldig spesiell opplevelse :)

Skrevet

Jepp :D

Må nå da si å vandre i gatene i oslo(for jeg har fått for meg at du bor der) og se deg i oversize curlingbukser må også være litt av en opplevelse! ;)

Skrevet

haha.. ser så for meg deg vandre meningsløst rundt i oslo etter meg :D

ville det ikke vært enklere og tatt en kaffe en dag? :D

Skrevet

Kun om du har på deg THE PANTS! ;)

Du får komme deg til vestlandet! Så skal vi ha den festen i hagen min vet du! Den der brudekjole ting greia ;)

Skrevet

hehe.. skal jeg ha brudekjole og the pants?

det blir litt volsomt :D

Skrevet

So??

ingen skal se under vel? :P

Skrevet

hahaha... jeg ser så for meg oss to. første kveld i the pants og så andre kveld i brudekjoler... haha

bygda de hadde død :D

Skrevet

Hahaha,hadde havna på vg føler jeg ;)

"to halvgalne damer på jakt etter miljøtaxi,kledd i brudekjole og curlingpants"

Hahahah :P

Skrevet

hahahah... ja det er sant!

det hadde vært ekstremt festlig!

om jeg får en barnefri uke til sommeren så skal jeg bruke den til å reise rundt i norge og feste med dibbere :D

Skrevet

DO IT!!

Nå har jeg reist to helger på rad,forrige helg var jeg i sarpsborg (for å besøke ei jeg traff på bim)og festa,denne helga i Arendal, (okay,reiste for å treffe venninna mi som nettopp har fått baby,men jammen ble det ikke en fest!)

Og 19 mars så reiser jeg til bergen :D

Hva skal jeg gjøre i april? Ingenting,jeg føler meg så bereist for tiden at jeg kommer til å kjede meg i hjæl! ;)

Skrevet

i april kommer du til oslo (etter 16 for da er eksamen :P )

så tar vi over oslo!

hehe... da skal du få se hvordan :::) fester... hehe

sist gang danset vi på bordene... hihi

Skrevet

Hehe,ja tror søren meg at jeg må det!

Er mangen i oslo jeg burde ha besøkt,så da kan jeg jo ta en curlingfest med deg i samme slengen ;)

Skrevet

kult :D

gleder meg!

tenk så gøy vi hadde hatt det :D

Skrevet

hahah.... jeg vet ikke om kaniner og fyll er så bra. jeg ga hamstere mitt cola en gang og det førte til tidlig død... kan tenke meg at det er en slik reaksjon kaninen ville fått på fyll også... heh

veldig søt da :) hva heter hun?

Skrevet

Hun skal bare bli med på moroa! Ikke noe fyll,hun er kristen ;)

Neida,hun blir nok hjemme :)

Men hadde det ikke vært kult om jeg plutselig traff den med henne,iført en curlingmønstra kanindrakt?? For jeg har symaskin!

Hun er ikke veldig søt,hun er deilig! Altså som i veeeeeldig søt (og litt feit hehe)

Og hun heter Dolly.

Men om du har ett annet bra forslag til navn,så bare hyl ut :D

Skrevet

Og forresten: hvorfor ga du hamsteret ditt cola? Var hun/han tørst? :P

Skrevet

hehe,... det var ikke et nøye gjennomtenkt forslag. men han elsket det. han ble helt vill når vi åpnet colaflasker.. hehe.. (jeg var bare barnet, og hadde ikke gjort det i dag :P)

ja hun var super søt! :) jeg hadde en kanin en gang som het pelle. dolly er fint :) det het fugelen min en gang. kaniner er flotte dyr :) og katter :)

hehe.. jeg vil ikke se en kanin i curlingklær... hehe

Skrevet

Hehehehe,nei hadde du sagt du hadde gitt hamsteret ditt cola nå,så hadde jeg nok blitt sur :P

Jeg elsker dyr! hadde det vært opp til meg,så hadde jeg og ringt på den hesten, (22 år gammel) som skulle gis bort....satt her å planla hvor i hagen den kunne stå hehe.

Dolly er jo veldig fint,eneste så er at jeg får lyst på pizza hele tiden haha :P

Skrevet

hehe.. kan forstå at du hadde blitt litt sur da ja.. hehe

hehe... vi prøvde å overtale pappa til å få hest i mange år... hehe.. men han sa alltid "ikke i dag"... hehe.. vanskelig fyr!

han sa nesten ja til høner da - gale fyren!

det er jo en genialt god pizza i det minste da :D

Skrevet

Hehe,ja faren din er en vanskelig fyr! Ikke i dag haha,det skal jeg begynne å si til Emma,for hun maser om å få chihuahua hele tiden!!

Skrevet

Skulle til å trykke på "like", men så kom jeg på at det er jo ingen slik funksjon her.. ;P Hehe.. ;P

Me Ælsk facebook.. ;)

Skrevet

Vi får ta det opp med Janne,at vi vil ha liker knapp ;)

Skrevet

ja, jeg vil også ha en liker knapp!

så mange ganger som jeg har tenkt "hvor er liker knappen"... hehe

det fine med og si "ikke i dag" er at man holder håpet oppe... hehe

jeg leser gamle dikt jeg skrev som ung. lurer på hvor alle følelsene mine ble av. jeg tror jeg mistet dem på veien.

kan man kjøpe følelser noe sted+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...