Gå til innhold

SA - hvor lenge blødde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6 og tror at jeg nå har en spontanabort. Hvor lenge kan jeg forvente å blø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Dina!

Så utrolig trist hvis du har mistet.

Når jeg spontanaborterte fossblødde jeg (så store mengder at jeg bare måtte ligge i sengen med en bleie) i en hel dag, for å ha noe som ligner en vanlig mensblødning i 5 dager etterpå..

Var da til invendig UL litt etter at blødningen var over for å se om det var mer igjen, men det var det ikke.

Skrevet

Triste greier :(

Mista 2 ganger i uke 5 og blødde som en vanlig mens (som for meg er endel) i ei uke.

Skrevet

Takk for svar og omtanke!

Jeg ringte på sykehuset i dag, og de ville at jeg skulle komme inn til en undersøkelse. Jeg skulle visst få noen tabletter slik at jeg var sikker på at alt kom ut... :-/ Ut fra hvordan jeg beskrev forløpet, så ble jeg ikke gitt noen forhåpninger om at det kan ha gått bra.

Skrevet

Krev for guds skyld at dem tar innvendig UL før dem gir deg tablettene!!!

Jeg er 15+3 uker på vei med andremann, å blødde som en kraftig menstruasjon i flere dager rundt uke 5-6 (trodde jeg hadde mensen) så det går faktisk ann å blø masse uten at du nødvendigvis har mistet.

Masse lykke til!

Skrevet

ja signere hun over her!!få en ul for gudsskyld ofr dette trenger ikke være over i det hele tatt!

jeg fossblødde med min første i uke 6-7 med klumper og mørke gufne ting som kom ut...fortsatte å små blød etter dette i tide og utide...

men han lå trygt i sin hule han;) kan være menge grunner til blod ser du....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...