dinadina Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er i uke 6 og tror at jeg nå har en spontanabort. Hvor lenge kan jeg forvente å blø?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hei Dina! Så utrolig trist hvis du har mistet. Når jeg spontanaborterte fossblødde jeg (så store mengder at jeg bare måtte ligge i sengen med en bleie) i en hel dag, for å ha noe som ligner en vanlig mensblødning i 5 dager etterpå.. Var da til invendig UL litt etter at blødningen var over for å se om det var mer igjen, men det var det ikke.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Triste greier Mista 2 ganger i uke 5 og blødde som en vanlig mens (som for meg er endel) i ei uke.
dinadina Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2010 Takk for svar og omtanke! Jeg ringte på sykehuset i dag, og de ville at jeg skulle komme inn til en undersøkelse. Jeg skulle visst få noen tabletter slik at jeg var sikker på at alt kom ut... :-/ Ut fra hvordan jeg beskrev forløpet, så ble jeg ikke gitt noen forhåpninger om at det kan ha gått bra.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Krev for guds skyld at dem tar innvendig UL før dem gir deg tablettene!!! Jeg er 15+3 uker på vei med andremann, å blødde som en kraftig menstruasjon i flere dager rundt uke 5-6 (trodde jeg hadde mensen) så det går faktisk ann å blø masse uten at du nødvendigvis har mistet. Masse lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 ja signere hun over her!!få en ul for gudsskyld ofr dette trenger ikke være over i det hele tatt! jeg fossblødde med min første i uke 6-7 med klumper og mørke gufne ting som kom ut...fortsatte å små blød etter dette i tide og utide... men han lå trygt i sin hule han;) kan være menge grunner til blod ser du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå