Gå til innhold

Hjelpes - finner ikke trådene på spiralen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan trådene bare ha gjemt seg oppi der? Håpe, håpe! Noen som har opplevd det?

De to andre alternativene er ikke så lystige... Oppover; grøss og gru! Falt ut; 2-3 uker siden 1. mens etter fødsel...jada! Hvor stor er egentlig spiralen? Burde vel ha merket om den har falt ut...

Fikk ikke legetime før enn 19.mars. Er veldig misfornøyd med den spiralen etter ett halvt år, nå skal den ut om den ikke har funnet veien ut selv. Stadig blødninger og smerter pluss mer hærk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også panikk noen uker etter innsetting siden jeg plutselig ikke kjente trådene. Har to tette fra før, og ble redd for ny graviditet (dette var når minsten var 4 mnd).

Ble beroliget her inne ved svar om at så lenge den ikke var falt ut (og det ville jeg nok ha merket) så satt den nok på plass selv om jeg ikke kjente trådene. Slo meg til ro med det.

For et par dager siden kjente jeg etter igjen, og da kjente jeg tydelig trådene igjen...

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med min da, hadde kun småblødninger 4-5 uker etter innsetting, etter det ingenting :)

Skrevet

Takk hinkel pinkeline!

Godt å høre at de kan dukke opp igjen. Bra at spiralen er ett godt alternativ for deg. Jeg har nå gitt den ett halvår uten at det blir bedre, så den passer nok ikke for meg. Panikk er rette ordet her også med to tette, og muligens de to eneste barna vi skal ha. Har i grunn følt meg kjemisk kastrert etter innsetting av hormonspiralen, så mistenkelig med blaff av lyst i det siste. Jaja! Får bare vente litt

Skrevet

Noen flere som har opplevd dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...