Gå til innhold

Dere som har Avensis Stasjonsvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er din bil på glatten. Jeg har aldri hatt så mye problemer på snøføre som jeg har med den bilen. Vi har en 2008 modell D4D 2.0 med forhjulsdrift. Er de dårlig på snøføre eller kan det være noe gale med bilen eller dekkene? Dekkene ser fine ut og har god mønster dybde men kan jo være et dårlig merke, ikke vet jeg. Er litt oppgitt....

Takker for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en toyoya avensis diesel 2006 mod. Kjempegod på vinterføre, kjøpte helt nye vinterdekk i år da såkan være det hjelper å bytte dekk kanskje

Skrevet

diesel 2004 modell, og er kjempefornøyd på glatten. (mannen er veldig fornøyd, og han er jo den som kjører mest når det er glatt)

Skrevet

Har 2006 modell..

Veldig fornøyd hvertfall.. Ingen problemer her

Skrevet

Har 2004-mod og ett år gamle piggfridekk. Synes den er veldig bra, selv om jeg er skeptisk til piggfritt...

Skrevet

Hmm, ser ut som jeg må få en sjekk på bilen min. Takk for svar :-)

Skrevet

Kjempefornøyd! Digger antiskrens-systemet...

Skrevet

Vår og var veldig dårlig. Følte han seilte på glatten til alle sider. Nå har vi merz og den er faktisk mye bedre...selv om den er utskjelt på vinterføre!

Skrevet

Hadde 2005-modell (bensin) med piggfrie vinterdekk. Kjempegod bil på vinterføre! De gangene vi slet med å komme fram hadde det vært helt håpløst uansett bil (blank hålke med vann på og bratt oppoverbakke).

Tipper det er dekkene som det er noe galt med. Har du vasket dem i det siste? De blir fort glatte hvis veiene saltes, f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...