Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Mulig du har skrevet om dette før, men jeg jeg spør igjen for jeg er litt nysgjerrig.:-)

Ser du lyktes på 3. forsøket. Gratulerer så mye!:-) Gjorde du noe annerledes på dette i forhold til de 2 andre? Hvilke medisiner brukte du? Blodfortynnende? Og hva er grunnen til barnløsheten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141526960-t%C3%B8ysekoppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) så kosleig å bli ropt på:))

ja jammen lyktes vi på 3 ivf med KUN ETT EGG!:) fatter det ikke før ul jeg..krysser jo lat for at vi kommer dit hen...xxxx

hmmm..hva gjorde jeg...jeg var veldig flink å spise variert mat og minst 3 potet og grønnska middag i uken..minst...har tatt bidronninggele i kapsler fram til innsett dagen..også har jeg drukket en juice som heter ciaga jus som er proppet av antioksidatnter,urter og virker lett rensende på kroppen....men denne får man bare kjøpt gjennom en nikken distributør..denne har jeg drukket siden november.

ellers tar jeg multivit-omega 3-og b-vitamin total(sistnevnte har jeg ikke brukt de 2 andre gangene) og zink med c-vit.dette har jeg brukt fram til nå...skal nok kutte ut ekstar b-vit nå...

jusen sluttet jeg med ved sprøytestart og bidronning tok jeg siste innsettdag om jeg ikke husker helt feil...

igjen så ble det bare 2 egg ut og ett som kunne brukes men det var jo ett perfekt egg...om dette har hjulpet vet jeg jo ikke...ikke på antallet da hehehe...men det er jo kvalitet som gjelder ogman trengerjo bare ett egg;)) tvi tvi:)

åå eh ja:) det glemte jeg skrive...gikk på klexane og cyclogest..cyclogest fram til test dag og klexane skal jeg bruke fram til uke 7..etter ul:)

håper det holder med bare blodfort.....jo også i ukene før innsett levde jeg heeelt som normalt.og da mener jeg heeelt:) trivsleen min på den tiden var helt på topp hele stimuleringsfasen tror trivsel også har litt å si på kroppen.....vi gjorde akkurat som vi ville...men dette får jo være opp til hver enkelt hvorr "normalt" en vil leve;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...