Gå til innhold

Første kjøretime!! Ønsker svar fra dere som har hatt det en gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha min første kjøretime med kjørelærer imorgen.. Har øvelseskjørt med svigermor litt,men bare tøffa rundt i første gir. Trent litt på å få en fin følelse mellom gass og klutch (vet ikke om det er riktig skrevet engang)

Hvordan er det da imorgen..Kjører vi ett sted jeg kan kjøre litt alene,eller er det rett ut i trafikken??

Kjenner jeg gru/gleder meg litt nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også kjørt veldig lite før min første kjøretime. Kjørelæreren min kjørte oss til et sted med veldig lite trafikk sånn at jeg fikk øvd meg der først, men hvis jeg husker riktig, så kjørte jeg på veier med litt mer trafikk også allerede første kjøretime (tror jeg begynte med en dobbelttime).

Skrevet

Dere finner nok et område med veldig lite trafikk og lav fartsgrense.

Jeg var "rett ut i trafikken", men det var et område som beskrevet over, så det lå ingen oppi baken på meg og tutet og stresset ;-)

Skrevet

Jed dro rett ut, men jeg styrte kun rattet.

Min kjæreste driver kjøreskole og sier at det er vanlig praksis.... Bare å hive seg i det. De gjør ikke noe de anser som farlig.

Skrevet

hmm..jeg skal ha dobbelt time ihvertfall..

Kjipt å grue seg så fælt til dette!!!!!!!!

Skrevet

Det er ikke skummelt, jeg hadde for to måneder siden. :-)

Skrevet

Jeg visste vel knapt hvor rattet var da jeg hadde min første time for maaaange år siden. Kjørelæreren guidet meg til ett rolig strøk ( finn det midt i Oslo liksom!), hvor vi trutlet oss rundt og rundt freia sjokoladefabrikk i en hel time. Var helt oppe i 2 gir =D

Time nr 2 var rett ut i fredagsrushet...... Men det gikk det også!

Husk på at kjørelæreren er ikke interressert i å stresse deg opp.

Lykke til!

Skrevet

Var det rett ut i trafikken med deg også Busyness?!?

Ja det går vel bra :0)

Skrevet

Går så fint så... kjenner så mange kjørelærere. 10 ansatt hos kjæresten. samt at jeg har tattt C1 og skal snart kjøre opp igjen... ( ikke kult å kjøre opp med lastebil i det været som ahr vært i vinter:()

Blitt godt kjent med de på kjøreskolen der også, siden min kjæreste har hatt tungbilpraksis der.

De er så rolige og flinke.... og jeg var livredd for den store lastebilen:)

Skrevet

Lastebil ja..hadde jeg aldri turt!!! hehe..flink og tøff du da Nicoline og supermann :0)

Skrevet

Må ha på liten lastebil for å kjøre ambulanse.

Men nå som jeg får det nesten gratis skal jeg ta minibuss også samt henger lappen.

men motorsykkel tørr jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...