Gå til innhold

skal å ta blodprøver i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har som sagt ennå positive eggløsningstester, svaaaaake g-tester og negative tester om en annen, er på syklus dag 36 nå.

har mange symptom som økt hvit utflod, illinger i puppene, mensmurringer, ekstremt trøtt osv...

men skal også sjekke andre hormon prøver får å se om det kan være noe annet, og hcg prøve. kjenner jeg gruer meg.

enn hvis hcg er negativ har jeg det man kaller innbilt svangerskap da? føler egentli at jeg ikke stresser så mye på det å bli gravid så mye, da bruker det å ta laaang tid før jeg blir det, men føler også at jeg blir gal av alt dette klusse med kroppen min.

er også ekstremt hormonell å det påvirkes også gjennom huden min med myyye kviser og tørr og uren hud.

er bare så sliten å lei nå av å ikke vite.

fikk mensmurringer 7.feb,mn da hadde jeg negativ el-tester, 8 feb ble det første positiv el-test og 12-17 feb hadde jeg små spotting noe jeg aldri har vært borti før. så ble det 3 dager med negativ el-test og så ble de positive får å bli positive.

huff måtte bare får ut litt, er veeeeeldig frustrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til med prøvene Arongulle1år+2SA*ønsker-spire*! Skjønner godt at du er frustrert... Håper det ordner seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...