Aliena Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Synes ikke utdannelsen var vanskelig, nei. Men jobben kan være vanskelig til tider. Hvis du skal begynne på det, så pass på å få maksimalt ut av praksisperiodene.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Nei. En har mye obligatorisk og noen sliter med regning.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Dette spørs da helt ifht hvilke forutsetninger du har. Har du interesse for fagene er det jo lettere, selvfølgelig. Det er noen "skrive/tenke"-fag, og noen veldig pugge-fag. Sykdomslære/anatomi/mikrobiologi osv er mye pugging. Og det er jo en 3-årig bachelorgrad, så det er ikke bare å flyte avgårde. Men dersom du interesser deg for det, som med alt annet , går det nok bra.
sjøsamen Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Litt hva du gjør det til selv. Er du interessert i å bli en dyktig spl med mye kunnskap så krever studiet endel.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Nei den er overkommelig. Men du... Tenk over dette: * MASSE ansvar * jobbe helger * jobbe helligdager * mye mas om ekstraarbeid * vanskelig å få seg fast full stilling * en ubehagelig følelse av at arbeidsplassen eier deg. (den følelsen finnes sikkert mange steder...)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Er selvsagt interessert i faget:) Har gått helse og sosialfag, allmenn påbygg og i tillegg medisinsk sekretær før så jeg er interessert i helsefag ja:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Få deg heller en utdannelse som kan gi deg god betaling for jobben du gjør!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Det er faktisk ikke så mange utdannelser i området jeg bor i som er aktuelle for meg.. bare sykepleien. Ellers må jeg flytte vekk, og det er ikke så lett med mann, barn og bolig. Ikke så opptatt av lønna jeg, vil bare ha et yrke jeg kan trives med. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 Fint yrke og mange muligheter for videreutdanning:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå