Tøvsjura Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Du så på meg for en stund tilbake og fortalte at det lå økonomisk endring til rette for meg. Jeg er foreløpig uten jobb og nyutdannet. I dag fikk jeg tilbud om å komme til, ikke èn, men TO intervjuer! Jeg vet ikke om dette er det rette for meg, det er innefor salg og markedsføring, men jeg føler at jeg må gjøre noe for å bedre våre økonomiske utsikter. Jeg føler meg positiv innstilt til å prøve ut dette, men er selvsagt nervøs for morgendagen. Ser du om intervjuene går bra? Får jeg tilbud om ansettelse? Du hadde også rett i en annen ting; du så jeg kom til å ta et kurs i forbindelse med jobb og det gjorde jeg også. Nav lokal sendte meg på et 4-ukerskurs i forbindelse med jobbsøk, denne uken er min siste der. Vi har fått beskjed fra banken om at vi får lån på dagen når vi har sendt inn min (fremtidige) arbeidskontrakt. Ser du om vi får kjøpt bolig i løpet av dette året? Lurer selvsagt også på om du fortsatt ser gravditet på oss i løpet av mars/april som du også har forutsett. Setter stor pris på all din tid og vil samtidig berømme deg for din dyktighet! Du forutså kurs og jobbtilbud på meg senest i slutten av januar, jeg er imponert Jeg født 20.12.88 Klem fra
Sanna28 Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Gratulerer!!! - Med både intervjuer og kurs! Jeg tror det kommer til å gå veldig bra på begge intervjuene. Jeg får opp at det er du som må ta et valg hvor du ønsker å være. Jeg får opp at den ene jobben passer bedre til deg enn den andre. Jeg får opp at det er jobb nr 2. Jeg er litt usikker på om det er den stillingen du fikk vite om sist eller om det er den du skal på intervju på sist. (Jeg holder en knapp på at det er det siste som er riktig). Men du kommer til å skjønne ganske fort hvilken jobb som passer deg best. Jeg får opp flere boliger som dere ser på, men jeg tror dere mister noen i budrunde. Jeg får spesielt inn en bolig som dere har sett på og som dere gjerne ønsker, men jeg tror ikke dere får denne boligen. Jeg får opp boligen som et rødt litt lavt hus. Ikke gi opp selv om dere ikke vinner de første budrundene! Det kommer et hus til dere også! Jeg får opp bolig på dere i mai. Jeg tror dere kjøper den før, og at dere tar over i mai/juni. Jeg får inn at dere ser etter hus. Stemmer det? Jeg får inn en lys bolig (utvendig og innvendig) på dere. Jeg ser det som et koselig, eldre hus. Men det kan være at jeg feiltolker det jeg får inn her og at det er leilighet også. Jeg får ikke opp noe nytt på graviditet. Jeg får bare "at det er det samme". Så jeg velger å gå for det jeg sa sist. Dersom du ikke skulle bli gravid da, så tror jeg det kan bli gode muligheter til høsten også. Lykke til i morgen!! Husk å ta med alle papirer du har fra skole/kurs etc. (-Også hvis du kan få noen midlertidige papirer fra det kurset du tar nå). På det ene stedet er hun som intervjuer deg veldig opptatt av papirene dine.
Tøvsjura Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2010 Hei igjen, Sanna28! Takk for svar. Det første intervjuet gikk veldig bra, han ville ha meg inn til 2.gangsintervju, samtidig har jeg fått tilbud om intervju til uka hvis jeg har mulighet.. Men, jeg er usikker. Vi har to barn og i forhold til arbeidstidene og lønnsvilkårene så matcher det ikke helt for meg, så jeg velger nok å avslå tilbudene. Når det gjelder intervju nr.2 - vel, han som skulle intervjue meg dukket aldri opp så jeg ble stående utenfor lokalene i 40 min før jeg gikk min vei. Ser du hva som kan ha vært grunnen? Ringte på 8 x, ringte vedkommende 3 x og la igjen èn beskjed, men fikk aldri tilbakemelding. Glemte han avtalen eller var han bare ikke interessert likevel? Det var forferdelig skuffende, med tanke på tiden jeg ofret. Ser du om jeg er heldig å få jobb et annet sted? Evt hva kommer jobben til å gå ut på? Jeg har forresten kommet inn ved èn av skolene som jeg har søkt på til høsten, så er meget glad for det. Samtidig vipper jeg litt mellom denne skolen og en annen som jeg er på vei til å søke på. Skal på intervju/samtale med denne skolen i midten av mars, dersom jeg kommer inn ved denne skolen vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre ettersom begge retningene er meget interessante. Tusen takk for at du har tatt tid til meg :-) Klem fra
Sanna28 Skrevet 6. mars 2010 #4 Skrevet 6. mars 2010 hvordan går det med deg? Kan evt se på deg senere i kveld. Dytter opp denne så jeg ser den igjen senere
Tøvsjura Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 Hei igjen, Sanna28 :-) Med meg går det bra, er nettopp ferdig med 4-ukerskurset og har fortsatt ingen jobb, dessverre. Fikk aldri noen tilbakemelding eller forklaring fra karen fra det 2.intervjuet jeg skulle på. Er skuffet, men enkelte er vel bare useriøse. Har til gjengjeld funnet andre stillinger å søke på så får jeg bare se hvordan det går. Begynner å bli litt desperat etter jobb nå. Takk for all din tid og energi :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå