Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er sammen med "ola" og for 2 uker siden var jeg på fest sammen med noen venninner hvor jeg møtte "per"... Den kvelden hadde jeg og "ola" slått opp, så jeg rota med "per".. Ble sammen igjen med "ola" da jeg kom hjem igjen, og han vet om "per".. Problemet er at jeg ikke klarer å slutte å tenke på "per"!! Jeg vil ikke gå fra "ola" før jeg er SIKKER på at jeg virkelig liker "per"... Ikke fordi jeg vil hoppe fra gutt til gutt, men vil ikke gjøre noe jeg angrer på.. "per" liker en annen jente tror jeg, er ihvertfall det kompisene sier, så det er nok ikke noe der.. Selvom han flørter med meg enda.. Hva synes dere jeg burde gjøre? Følelsene mine til "ola" virker veldig dempet pga følelsene til "per"... Men dette kan jo ha noe med å gjøre at forholdet vårt ikke er på topp og "per" er spennende og ny.......
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 tror du skal vente litt å se jeg.. men.. er du mamma?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 ..... og dette er en smakebit på neste episode av Borgen skole ...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Sånn hadde datteren min det for noen år siden, også. Nå er hun 15. Du bør være alene en stund - og ikke være sammen med noen av dem! I tillegg til at du da slipper å leke med andres følelser, får du tid til å konsentrere deg med innspurten nå i 8. klasse. Skole er viktig, vet du :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå