tre små knotter Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Vi har snart en to-ring i hus, klarer ikke å bestemme meg for om vi skal ha et barnebesøk for han eller ikke...? Jeg har ikke så mange venninner her jeg bor, så da må det bli nabobarna... hmm jeg vet ikke jeg? Skjønner 2-åringen hva et bursdagsselskap er?
3småtroll♥ Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 I barnehagen "vår" var det tradisjon for å invitere til selskap fra de fyldte 2 da jentene gikk der. De er nå 6 og 7 år gamle. Nå som lilleknott på 21 mnd går der har det enda ikke vært noen inbydelser på den lille avdelingen. Hverken for de som har fyldt 2 eller 3 år. Jentene storkoste seg da de hadde bursdag, men hva de egentlig skjønte ut av det kan jo diskuteres;) Så jeg syns egentlig det kommer litt an på barnet jeg. Veldig stor forskjell på hva 2-åringer skjønner;) Men uansett om du velger å invitere noen i gaten og barnet ikke skjønner at det er bursdagsfeiring så kan det jo være en god unnskyldning for sosialt samvær med barna og foreldrene i gata:=)
erteposen + 4 Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde nok ikke giddet, om det ikke var noen naboer du ville knytte til deg osv. Vi har ikke familie rundt oss, og haddet et par vennepar med barn på samme alder.
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Skjønner en på 2 år venner? skjønner de kake/favorittmaten sin? Skjønner de gaver som de kan pakke opp? Svarer du ja på et av disse er du klar for selskap. De sier at det fort kan bli mye for en liten tass og at det anbefales at en har like mange gjesetr som barnet fyller år. 2 gjester i 2-årsdag, mao.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå