Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Endelig skal eldstemann få lekebesøk... Han er seks år så det er søren meg på tide, pga jobbene våre har vi flyttet mye og tradisjonen med å sende barna bort på lekebesøk alene eksisterer ikke. Dessverre for eldstemann får enn si. Siden vi alltid har et forhold til foreldrene til barna som er her og foreldrene som regel er med så er dette en veldig uvant situasjon for meg.. Sitter med "katastrofe"-tankegangen i høygir her.. Tenk om barne skader seg og foreldrene blir drittfornærmet på meg? Tenk om han ikke liker seg her? Tenk om minstemann ikke får være med å leke? Pleier dere å leke med barna som kommer på besøk? eller får de styre selv? Dere synes sikkert dette er veldig merkelig for det er jo helt vanlig for dere, men jeg kjenner jo ikke foreldrene.. Aner ikke hva de heter engang, selv om barna våre går godt overens... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Først av alt så burde eldstemann få leke og kose seg med kameraten i fred uten at minstemann skal henge på. Ellers så burde du ta det med ro og slapp av. Det går sikkert helt fint. Guttene får leke sammen og du trenger ikke underholde dem. Og det blir sikkert ingen store skader
Nullstress;) Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 dette går nok bra skal du de de kommer nok til å være på rommet å leke uten at du merker at de er der engang! da min sønn skulle ha med seg noe hjem for første gang var han 4 år. jeg gruet meg skikkelig, tenkte at dette blir sikkert mye styr. men jeg merket ikke at de var her engang! du får bare si ifra til han som kommer at ham må bare kome til deg omd et er noe. stikk hodet forsiktig inn på rommet i ny og ne. la de leke lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Takk, føler meg skikkelig dum som må spørre om dette, men det er litt nytt og spennde for oss alle... Skal prøve å finne på noe med minstemann så de får leke i fred..
3småtroll♥ Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 La de eldste leke i fred du;) Kan jo ha noe lurt i bakhode feks et spill eller en film hvis det skulle vise seg at de ikke leker så bra sammen alikevel:) Når jentene her har besøk så er det barnepass for meg! Jeg ser de såvidt når det er mat, men ellers så er de opptatt med å leke med hverandre;) Jeg lar de leke fritt og styre selv og det har alltid fungert. Så jeg hadde funnet på noe med minstemann ja, så får de store litt fred;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå