Gå til innhold

dere som har opplevd MA/SA- en oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd det selv, og syns det var tungt. Heldigvis fikk jeg høre fra lege osv at det er mye vanligere enn jeg trodde og at det ikke var noen grunn til å tro at noe var galt med meg osv. Det hjalp. Så ble jeg raskt gravid igjen og nå er jeg i uke 12. Jeg hadde lyst å fortelle dere andre med samme sjebne hvor utrolig stort det er å nå 12 tallet. Mye større enn da jeg ventet mine to første, fordi jeg tok det mye mer for gitt den gangen. Nå er jeg jublende glad for jeg er mye mer klar over hvor mye som skal klaffe. Så for meg er moralen: Det går bra til slutt og da er det faktisk ennå større etter en SA/MA- det føles mer magisk. Håper dette kan være en slags trøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å lese innlegget ditt lille persille nr 3. Jeg har så vidt begynt å titte her inne, bestemt på å prøve på nr tre så snart det er mulig etter at vi mistet vår uplanlagte, men veldig velkomne lille spire... Synes det er veldig oppmuntrende å lese at det går bra for andre som har vært i samme situasjon. Lykke til videre med svangerskapet! :)

Skrevet

håper du har rett anngående det med at det går bra til slutt, jeg har vært gjennom 2 SA skal nå ta hcg blodprøve får å finn ut om det er noe mere på gang, men føler meg livredd får å miste igjen, sist sa vi det til ganske mange så mistet jeg i uke 9 var utrolig tøft å fortelle at det ikke ble noe baby....så denne gangen vet jeg ikke hva jeg gjør men mest sannsynlig holder jeg kjeft da ingen stilte opp får meg gjennom noen av SAENE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...