Gå til innhold

t skjorter med budskapet- noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi venter nr tre, tolv uker er i morgen, og vi tenkte å fortelle ungene nyheten nokså snart ved å gi dem hver sin t skjorte med "Storebror igjen" og "storesøster" på. Noen som vet hvor jeg lett og raskt kan bestille/kjøpe sånne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spreadshirt. com eller net,no.. hehe,husker ikke...men ta på minsten skjorta når dere sier det til andre.. storesøster! det skaper mere tanker enn du tror, for ikke alle reagerer med engang og mener de leser lillesøster, før de plutselig brøler... hehe..gjorde dette nå med minste min.. artig var det:) skrev bare med tusj på boxern jeg da

Skrevet

Hva med å lage din egen? Kjøp standard hvite t-skjorter i barnestørrelse og stoffpenner eller maling til å dekorere med i en hobbybutikk :) Så blir det en personlig touch, og kanskje barna til og med kan hjelpe med å pynte dem? Da har du helgeaktiviteten klar for hele familien.

Skrevet

fant noen på spreadshirt- de lovet rask levering. Planen er å utstyre ungene med disse og la dem fortelle nyheten. Blir spennende:-) Ulempen er at da må vi jo vente til pakken kommer i posten hehe. Skal på 12 ukers UL i morgen og er litt ivrig etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...