Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 God å trille Fin å se på Svært liten sittedel Tipper lett Veeeeldig bred så vanskelig å få den gjennom dører, reoler på trange butikker osv...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Har du sjekket ut Maxi cosi mura. Jeg liker denne mye bedre. Større bag. Mye stødigere. Finere etter min smak.
Ranveig R Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Vel, la meg seie det slik: Du kan få vår for eit par hundrelappar, eg slengte den inn i boden i drittsinne og kjøpte ein brukt Simo kombi. Den er kjempegod å trille på all slags underlag og alt mulig føre, handbremsen er kjekk, men det er og alt. Den er open, det blåser tvers gjennom, fins ikkje fotpose/vogntrekk, regntrekket er stivt og sprekker når det er kaldt, sittedelen er smal (sjølv til jenta vår som er ganske tynn), vogna har tippa eit par gongar, den er brei mellom bakhjula (måtte ta av det eine for å få vogna inn døra i bhg), handlekorga er LATTERLIG liten (spesielt med tanke på at det egentlig er utruleg god plass under vogna) - har du med regntrekket er det halvfullt allerede. Men det skal seiest at eg var ganske fornøgd med vogna til førstemann, den blei då brukt til mykje turtrilling, og han sov aldri i vogna. Til lille har den vore ubrukeleg då ho har sove mykje i vogn (og framleis gjer det, 2 år og 4 mnd gamal), og vi har trengt vogn til transport til/frå bhg og butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå