Gå til innhold

Tidlig gravid og sterk lukt av urin.. Sammenheng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg husker det fra tidligere sv skap, men nå leser jeg at noen opplever dette. Er det noen her med erfaring? Jeg opplever nemlig akkurat dette nå, og har ikke UVI eller andre plager. Er heller ikke dehydrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mumintroll!

Spennende det du skriver. Jeg er kun 5dpo og sterk lukt av urin i går og i dag- selv om jeg har drukket passelig.

Hvor langt er du i tilfelle på vei?

Skrevet

Hei:) Så spennende at du også opplever det! Har kommet idag hos meg.. Muligens tendens igår ettermiddag. Jeg skal da ifg sån ca utregning være 3 uker, eller noe slikt.. Så det er altså meget tildig, og for tidlig å ta test.. Er 6-7 dager dpo. TEnkte teste søndag/mandag kanskje:)

Skrevet

Så spennende da, kanskje vi er gravide begge da med nesten lik termin! Jeg kommer ikke til å teste før jeg går over fm:) Jeg termper så jeg har rimelig god kontroll da :D

Skrevet

Jeg temper ikke. så har ikke like god oversikt nei.. Men tenker at det er ca en uke til jeg kan forvente tr.. Ja, spennende dette, må si det! Vi får krysse fingrene for hverandre:)

Skrevet

He-he... Vittig, dette har også jeg kjent de siste dagene- og jeg lurer sterkt på om jeg kan ha blitt gravid. I tillegg til kvalme, stikninger i eggstokk, slitenhet, så har jeg også merket sterk lukt av urinen. Jeg skal ta test om en ukes tid- da er det 28 dager siden første dag mens. Men jeg har muligens kortere syklus, så kan ha kommet lenger på vei...

Skrevet

Jeg og! Venter mensen mandag førstkommende, eller håper jo ikke den kommer, er ca 9 dager over eggløsning, tror jeg bare MÅ ta en test i morgen tidlig!

Urinen har jeg også lagt merke til lukter veldig sterkt, husker ikke det fra sist gang. Men det er i allefall et enda sikrere tegn for meg, når dere skriver det også....:)

Skrevet

Så stilig at vi er flere som opplever dette! Jeg spiser el drikker ikke noe annerledes enn jeg pleier, og vitamin og tran pleier ikke å gi den lukten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...