mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Hun blir stille med en gang gang hun får den i munnen, men hun mister den hele tiden, og hylskriker! Og hvor ofte skal jeg putte den i munnen i løpet av dagen? Hele tiden bortsett fra når hun spiser? Hun har jo så vanskelig for å sovne nå, siden hun begynner å gråte hele tiden. Det er jo litt kjedelig! Synes litt synd i henne og har mest lyst å teipe fast den smokken
Underveis --> Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Kanskje du kan prøve med en større smokk, eller en med en litt annen utforming? Noen får liksom ikke smokken til å sitte fast, og da ramler den jo ut hele tiden :-)
Strandloppa og lillebror Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har prøvd veldig mange forskjellige smokker etter tips og råd fra alle mulige mennesker. Ingen funka. Lillemor klarte heller ikke å sutte på smokken uten å miste den med en gang. Hun MÅTTE allikevel ha smokken for å sovne. Redningen ble å kjøpe en koseklut som vi la over munnen sånn at den holdt smokken på plass når hun sov. Da satt den litt bedre på plass, og hun kunne allikevel spytte den ut om hun ikke ville ha den. Nå er hun 8mnd og mister ikke smokken så lett lenger. Men kosekluten skal ligge akkurat sånn når hun skal sove. Har blitt helt avhengig av den, hehe, men det gjør ikke noe. Når vi skulle kjøre bil eller trille tur, hadde vi en dress som gikk ganske høyt opp i halsen og opp til munnen. Inn under der festa vi smokken sånn at hun kunne holde den i munnen. Men passa på at det ikke ble så stramt at hun kunne spytte den ut. Jeg har også vært veldig frista til å tape fast den smokken altså. Men det er faktisk ikke alle barn som klarer å bruke smokk. Men kosekluten funka for oss. Du får bare prøve deg fram og se hva som funker for dere:) Litt klønete skrevet her, men håper du skjønte det.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2010 ja, har funnet ut av det trikset. måtte inn endel ganger likevel... hjalp litt da, men.. også prøvde jeg å kjøpe en større sutt... tror det funka litt bedre, hehe, men det ser litt komisk ut-den dekker jo halve ansiktet jo. lille søte det er faktisk ikke så ille når hun skal legge seg for kvelden, men værst på natta og dagen. stakkars, hun har nesten ikke sovet i natt eller dag og er jo helt utslitt. har bare gått og bysset på henne-og ikke sovet noe selv heller, så dette har vært en veeeldig emosjonel kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå