Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Og hvor mye tid bruker dere på den? Hva koster det? Har så lyst på en ny hobby,men har ikke håndarbeid interessen,da jeg er vant med å trene hardt og mye(noe jeg ikke kan lenger),så er veldig nysgjerrig på hva slags hobbyer som lurer seg der ute:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Sånn bortsett fra Bim, så baker jeg en del. Koster jo litt, men igjen så har jeg hjemmelagde brød, rundstykker osv i frysa hele tiden. Det smaker bedre en kjøpebrød, og er billigere i lengden. Leser bøker, kryssord og sudoku i tillegg.. Spiller tennis, squash og volleyball når været og formen tillater det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg går i korps. Kjempe deilig å komme seg ut og ha en felles interesse med andre mennesker. Ikke er det jobb og ikke er det barn. Det er musikk. Koster ikke mye og er utrolig koselig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Sy barneklær. Om du har symaskin, saks osv på plass koster det ikke så veldig mye om du syr en 3-4 plagg i måneden. Kommer an på hva en får tak i av stoff. Elsker hobbyen min, den føler nyttig siden jeg syr klær barna mine kan bruke, og de får noe som er helt unik :-)
Ranveig R Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Omtrent alle formar for handarbeid, foto, wii fit, lagar kort. Ikkje spesielt dyrt noko av det. Handarbeid driv eg vel med 3-4 timar i snitt i døgnet (mesteparten etter ungane er i seng, men også litt på dagtid når dei leikar fint saman).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå