Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Femten uker, og allerede tydelige spark!! Er rett nok flergangsfødende, men kan ikke huske de kom så tidlig forrige gang. Og dette er spark og ikke luft Kanskje det er håp om at pappaen slipper å vente til uke mange-og-tjue med å kjenne sparkene denne gangen da..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Så morro da! Jeg kjente spark for første gang i uke 15 med førstemann, så blir spennende å se hvor tidlig jeg kjenner det denne gangen. Er i min 9ende uke
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er i uke 17 nå. Men kjente bare skikkelig bobling i uke 15. Ingen tvil såfall Er førstegangs. Gleder meg til å kjenne spark
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Dog mener jordmora at dette er heeeelt umulig..hmm..men det er en dame som ikke klarer å holde sine private meinger skjult på jobb, så velger å gi blaffen i henne...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 19.24 var forresten HI. Trodde først det var luft, men etter noen runder romstering der inne skjønte jeg at det iallfall ikke var det Er så kos med den følelsen, og man blir liksom litt tryggere på at alt er bra med LillGris..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 19.22 her.. Jeg kjente ikke så harde spark i uke 15, var ganske svake, men ble bare sterkere og sterkere, mannen min klarte å kjenne det fra utsiden et par dager før uke 18 som var få dager før ordinær ul
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Regner med mannen må vente litt før han får kjenne ja. Har ikke ultralyd før fullgåtte nitten uker denne gangen, syntes det vae litt sent, men ser at fler andre har ul rundt de tider. Skal til jordmor igje i uke 18, håper hun tar seg tid til å høre etter lyd, sjekke mål og ikke minst-sjekke urinprøven..det gadd hun ikke på forrige kontroll ( var rett nok i uke 14,så lyd og mål forstår jeg, men prøven burde hun vel sjekket uansett?) Syns magen er så stor denne gange, toppen av livmoren er i navlehøyde, men på tidlig ul i uke 12 så de bare et foster, så da reger jeg jo med at det bare er en. Uff, har jo fler barn, men føler meg like førstegangs likevel her kjener jeg.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå