Monajenten Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Det er nesten to år siden sist jeg fikk invitasjon, og da var det den nye ketchupen. Nå fikk jeg invitasjon til Dr. Greve barneshampo og noe greier. Moro, har en jente som sliter noe enormt med å vaske håret, alt klør i øynene. Håper vi får være med:-)
lille je Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Har fått flere i det siste, blant annet fruktmos for babyer, bonytt osv. Jeg har ikke fått Dr.Greve...
Tante Gustava Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Fikk også til dr.Greve nå. Håper vi får være med! Lenge siden det kom noe sist.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har nettopp blitt "medlem". Vet ikke hva det heter... Har fått noen invitasjoner, men de har lagt seg i søppelposten min, slik at jeg ikke har sett de før det er for sent. Fikk dr. Greve nå, og åpnet den, men vet ikke om det er aktuelt for meg. Hvordan fungerer det egentlig?
It's all about me Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Fikk også for Dr.Greve, men fikk også for BoNytt for en uke eller to siden. Siste før det var Lovefilm.
lille je Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Jammen hadde jeg ikke fått Dr. Greve. Det virka jo interessant....
Hikken Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Det fikk jeg også nå ) Takket pent ja, og håper vi blir utvalgt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå