Gå til innhold

Hvilken bagvogn blir minst sammenlagt? (har liten plass i bilen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stasjonsvogn, men siden vi også har hund så tar hundeburet omtrent halve plassen. Så trenger en vogn til nyfødt som tar så liten som mulig plass sammenslått.

Noen som har et tips eller to å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo blir veldig liten. Han vanskellig for å tro at noen er mindre.

I tilegg kan du ta ut to pinner av bagen så den blir nesten flat.

Skrevet

Teutonia Mistral blir ganske liten sammensllått. På den tiden jeg trengte liten vogn, så var Mistralen den minste man fikk.

Skrevet

Brio Go skal ta liten plass i bagasjerommet. Anbefales!

Skrevet

TFK joggster twist tar liten plass med sportsdel. Vet ikke helt hvordan den blir med bag, men verdt å ta en titt ihvertfall! Den går fint i bagasjerommet på Corollaen min og da har jeg fortsatt plass til overs.

Skrevet

Bugaboo Cameleon er en av få vogn som passer i min Nissan Micra. Mindre bagasjerom enn vårt skal du lete lenge etter.

Om du har Maxi Cosi bilsete kan du kjøpe adaptor som gjøre at den klipses på understellet. Tar enda mindre plass når man skal på handletur. På lengre turer kan bagen kollapses flat.

Vi er i hvert fall strålende fornøyde med denne vognen. Ikke tar den mye plass i den bitte lille oppgangen til leiligheten vår heller.

Skrevet

Kan skyte inn at jeg også har en Teutonia Prestige og den tar mer plass en TFK'en og er litt tyngre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...