Gå til innhold

Anbefal meg en godlukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle er straks tom (også anbefalt her på DiB faktisk:) og jeg vil ha en ny...

Noen med peiling som kan anbefale? Liker ikke "tunge" dufter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daisy fra marc jacobs

dior addict shine

lancome miracle

mine favoritter! lette og fine

Skrevet

Vera Wang- en gjennomsiktig flaske med rosa farge på duften. Den er nyyyyyydelig

Viktor og Rolf-Flowerbomb

Marc Jacobs-Lola

Skrevet

rose fra dolce gobbana

crystal omnia fra bvlgari

versus fra versace

også elsker jeg chance fra chanel, men den er litt tung, men de har en lettere versjon også, kjempegod!

Skrevet

YSL- Elle

Skrevet

Det er den osm heter Vera Wang, den nest nederste på siden. Vera Wang av Vera Wang.

Den er så fantastisk god!

En gang jeg hadde på meg denne, ble jeg stoppet og spurt hva slags lukt jeg brukte:)

Skrevet

Jeg har bare prøvd den ene, men hun har sikkert flere gode:)

Jeg kommer aldri til å bytte ihvertfall, den er verdt hver krone. Det lover jeg deg!!!

Skrevet

helt klart Clean, den lyse turkise, nydelig lukt :-))) fins på parfymerier og enkelte taxfree butikker

Skrevet

Moon Sparkle fra Escada eller var det Estee Lauder(ikke sikker på hvordan det skrives) hm...

Skrevet

DKNY Fresh Blossom og Green Apple

Chanel Chance

Versace Bright Crystal

Jeg er også veldig glad i body-mistene fra Biotherm, som strengt tatt ikke er parfyme, men veldig lette og gode dufter. Jeg har brukt den gule og oransje i mange år, og så at det var kommet en ny i turkis som var veldig god også.

Skrevet

Syns du Chanel Chance er tung? Jeg haaaater tunge dufter, og elsker denne - syns ikke den er tung i det hele tatt, jeg;-)

Skrevet

Rett og slett vaniljeparfymen fra bodyshop.. Eeeelsker vanilje.

Jeg mener de også har lakris.. nam nam.. Kjekt å lukte osm en godteskål synes jeg :)

Skrevet

Laura bigaotti er min favoritt

Skrevet

Jeg liker veldig godt D&G the one

Skrevet

CLEAN Warm Cotton

CLEAN Fresh Laundry

Absolutt favoritter :o)

Skrevet

Kalvin Klein sin Eternity synes jeg er utrolig god. Dufter friskt og rent. Ungene kaller den for mamma parfymen og brukte å spraye litt på bamsen når de skulle på overnatting uten meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...