♥binna♥ Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Den gamle er straks tom (også anbefalt her på DiB faktisk:) og jeg vil ha en ny... Noen med peiling som kan anbefale? Liker ikke "tunge" dufter.
tante grusom master of law Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Daisy fra marc jacobs dior addict shine lancome miracle mine favoritter! lette og fine
lillepixie Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Vera Wang- en gjennomsiktig flaske med rosa farge på duften. Den er nyyyyyydelig Viktor og Rolf-Flowerbomb Marc Jacobs-Lola
♥binna♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 Takk til dere begge Kjekt med hjelpsomme damer ) Noen av disse som er bra: http://no.strawberrynet.com/newproduct.aspx?catgId=37 Tilbud nå..
♥binna♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2010 Og Vera Wang; er det en av disse: http://no.strawberrynet.com/perfume/vera-wang/ ?
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 rose fra dolce gobbana crystal omnia fra bvlgari versus fra versace også elsker jeg chance fra chanel, men den er litt tung, men de har en lettere versjon også, kjempegod!
lillepixie Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Det er den osm heter Vera Wang, den nest nederste på siden. Vera Wang av Vera Wang. Den er så fantastisk god! En gang jeg hadde på meg denne, ble jeg stoppet og spurt hva slags lukt jeg brukte:)
♥binna♥ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2010 Denne: http://no.strawberrynet.com/perfume/vera-wang/eau-de-parfum-spray/34467/#DETAIL Skjønte ikke det nest nederst på siden, den het vel ikke Vera Wang eller er det jeg som er helt fjern? Har hørt flere som har anbefalt Vera Wang. Men ingen av de på tilbud som er noe særlig eller?
lillepixie Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har bare prøvd den ene, men hun har sikkert flere gode:) Jeg kommer aldri til å bytte ihvertfall, den er verdt hver krone. Det lover jeg deg!!!
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 helt klart Clean, den lyse turkise, nydelig lukt :-))) fins på parfymerier og enkelte taxfree butikker
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Moon Sparkle fra Escada eller var det Estee Lauder(ikke sikker på hvordan det skrives) hm...
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 DKNY Fresh Blossom og Green Apple Chanel Chance Versace Bright Crystal Jeg er også veldig glad i body-mistene fra Biotherm, som strengt tatt ikke er parfyme, men veldig lette og gode dufter. Jeg har brukt den gule og oransje i mange år, og så at det var kommet en ny i turkis som var veldig god også.
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Syns du Chanel Chance er tung? Jeg haaaater tunge dufter, og elsker denne - syns ikke den er tung i det hele tatt, jeg;-)
Rampongi Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Rett og slett vaniljeparfymen fra bodyshop.. Eeeelsker vanilje. Jeg mener de også har lakris.. nam nam.. Kjekt å lukte osm en godteskål synes jeg
Musemor med tre søte små Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Jeg liker veldig godt D&G the one
2søtesmåh Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 CLEAN Warm Cotton CLEAN Fresh Laundry Absolutt favoritter )
Hildemor fra vest Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Kalvin Klein sin Eternity synes jeg er utrolig god. Dufter friskt og rent. Ungene kaller den for mamma parfymen og brukte å spraye litt på bamsen når de skulle på overnatting uten meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå