Seven Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Som han kan trille rundt huset med og ha leker o.l. oppi. Tror jeg har sett en sånn på Emil i Lønneberget.
Jordbærpiken Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Brio gåvogn? De har sånne på brio. koster vel rundt 400 kr.
Seven Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Nei, ikke gåvogn. Den har fire hjul og sprinkel-vegger. Ser gammeldagse ut. Langt håndtak slik at man kan dra den etter seg.
Jordbærpiken Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Ååååh, sånn som nesten ligner sånn gammeldags høyvogn? :-P I miniformat?
Seven Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2010 Supermamma: ja, akkurat lik en mini-høyvogn. (Sorry, fikk ikke svart deg i går, måtte gå på trening.) Og jeg har sett på en henger på Sprell, men den koster 700,- og hadde tenkt meg en litt billigere. Noen flere?
brooklyn Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 de har slike på den lokale biltema-butikken her ihvertfall:)
Marsmammaen:) Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 http://www.biltema.no/Fritid/Lek-og-hobby/Utendors/Trevogn/ Ikke like fin som Emil sin vogn, men...
Seven Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2010 Tusen takk alle sammen. Den på Biltema var jo super!! Den MÅ jeg ha!! Eller lillemann da, så kan han hjelpe mamsen i hagen til sommeren :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå