Gå til innhold

Har du, eller kjenner du noen som har vunnet 1. premie i Lotto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten spørreundersøkelse bare :) Litt artig å høre om noen kjenner noen som kjenner noen som...

Mamman til bestekompisen min da jeg var liten vant 3,6 mill i Lotto. Er sikkert 10 år siden nå. Usikker på hva hun brukte det på, men de dro i alle fall til India på juleferie og så betalte hun på huset. Aner ikke om hun fortsatt har noen penger igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma sin onkel vant 2,2 mill.

Skrevet

Naboen min vant 5,5 millioner i viking.lotto for 8 år siden, og en kollega av meg vant 5,2 for 6 år siden.

Så jeg ser at sannsynligheten for at jeg viner noen gang er forsvinnende liten....

Skrevet

En mamma i bhg til døtrene mine vant 2,4 mill for 2-3 år siden:)

Skrevet

Og en som faren min kjenner vant 1 mill for noen år siden, samt at en kollega av meg vant rundt 2 mill for en stund siden :D

Når er det min tur? Hehe ;) *sukk*

Skrevet

tanta og onkelen min vant for noen år siden, men det var under 1 million i første premie, tror det er en av de få gangene det har vært så "lav" første premie.

Skrevet

Teller tipping, hest. Pappaen til min bestevenninne vant 46 millioner sammen med en kammerat, altså de delte premien i to ;)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Shitt! 23 millioner JA TAKK!!!

Skrevet

Jepp er helt syk,ble litt på venninnen min også kan du si ;)

Skrevet

Hadde en nabo som vant 4,4mill for sikkert 15 år siden. Mannen min var meden gjeng på jobb å vant jackpot på noe hestegreier. Det var på noen millioner, men desverre så var denne gjengen på jobb over 80 stk, så det ble 50-60 000 på hver :-)

Skrevet

Ja, en jeg jobba sammen med vant 1 mill, det var vel mens toppgevinsten i Lotto var 1 mill.

Og mora til en jeg jobba sammen med vant vel 5 mill for et par år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...