3skjønne_vidundere<3 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Må bare spre min glede.. er så glad i dag, for jeg har sett spire for første gang!! Det var så godt å se lille spire etter mye bekymring fra forrige sa. jeg er 3 dager lengre enn forventet, så da har jeg plutselig termin 10.10.-10--- morro om nurket titter ut i verden på den datoen;) Det første bildet henger på kjøleskapet og smiler litt til oss med sine 15,2 mm.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 gratulerer!!! sikkert en deilig følelse!! mye en skal bekymre seg for de første ukene det e helt sikkert.... lykke til videre;)
pifi med tre nurk Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg var også på ultralyd i dag, helt herlig!! Så et lite knøtt på 2,3 cm, med bankende hjerte! Så heldige vi er!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2010 det er bare såå morro. sambo er helt i skyene etter å ha sett nurket sitt:) ja, vi er heldige. ja, det er spennende med den daton da,hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå