Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille sønn på 10mnd går ofte på tåspissene og ikke på hele foten. Noen som har opplevd det samme og har noen tips`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig vanlig i begynnelsen hos babyer. Har sett mange som gjør det uten at det er noe galt :) Hehe :)

Skrevet

har ei jente på snart 3 som går slik en del... ble henvist til fysioterapaut på 2,5 års kontrollen..

hun sa at det ikke er braå gå slik... d kan være en grunn til at hun går slik/stramme bånd i leggen osv) og det kan være en vane.. hun synes d er morsomt å gå slik.. vi fikk beskjed om at jenta vår gikk slik for gøy.. og vi kommenterer det tilhenne når vi ser d... også barnehagen..

nå strekker vi leggene hennes vær dag--- ta kontakt med helsestasjon... de henvissrt til fysio....viktig å hindre den gåingen... lykke til;-)

Skrevet

Det er helt vanlig i begynnelsen når de kommer seg opp på to. De kommer seg ned på hælene etter hvert :-)

Skrevet

Beroligende:)

Jeg lar han nå kun gå barbeint inne på parketten. Burde jeg kjøpe sko? Evt hvilke?

Skrevet

både mann og barn er tågåere her, og vi hadde barnet til fysio her om dagen, hun sa at så lenge barnet ikke har vondt i legg og fort kort i achillesen gjør det ikke noe.

Mannen min har ingen plager med det, foruten kanskje litt lettere leggkrampe enn andre. Får helt syke leggmuskler da, hehe

-må jo dra det til noe positivt også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...