Style_hunter Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Lille sønn på 10mnd går ofte på tåspissene og ikke på hele foten. Noen som har opplevd det samme og har noen tips`?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Tror det er veldig vanlig i begynnelsen hos babyer. Har sett mange som gjør det uten at det er noe galt Hehe
Sarah & Marcus mamma Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 har ei jente på snart 3 som går slik en del... ble henvist til fysioterapaut på 2,5 års kontrollen.. hun sa at det ikke er braå gå slik... d kan være en grunn til at hun går slik/stramme bånd i leggen osv) og det kan være en vane.. hun synes d er morsomt å gå slik.. vi fikk beskjed om at jenta vår gikk slik for gøy.. og vi kommenterer det tilhenne når vi ser d... også barnehagen.. nå strekker vi leggene hennes vær dag--- ta kontakt med helsestasjon... de henvissrt til fysio....viktig å hindre den gåingen... lykke til;-)
Underveis --> Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Det er helt vanlig i begynnelsen når de kommer seg opp på to. De kommer seg ned på hælene etter hvert :-)
Style_hunter Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2010 Beroligende:) Jeg lar han nå kun gå barbeint inne på parketten. Burde jeg kjøpe sko? Evt hvilke?
E, T & T og ei te Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 både mann og barn er tågåere her, og vi hadde barnet til fysio her om dagen, hun sa at så lenge barnet ikke har vondt i legg og fort kort i achillesen gjør det ikke noe. Mannen min har ingen plager med det, foruten kanskje litt lettere leggkrampe enn andre. Får helt syke leggmuskler da, hehe -må jo dra det til noe positivt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå