Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei noen som vet om hva statistikken viser når det gjelder hvem som lykkes best , om det er de som har langtidsdyrket embryoene (5 dager) eller de som setter dem inn etter 2 dager , noen som vet hva som normalt gir best resultat?

jeg hadde langtidsdyrkning på mitt förste forsök pga overstimulering, men denne gangen har jeg vanlig , 2-dagers dyrkning. lurer på hva som er mest fordelaktig egentlig....?

Fortsetter under...

Det jeg mener er at i utlandet og da i de landene med størst suksess rate, er det langtidsdyrkning som blir foretatt.

Dette fordi man da gjerne ser om embryoene fortsetter å utvikle seg når fars gener kommer med i spillet for fullt rundt dag 3.

Andre er uenige og mener at en embryo i mors liv har det bedre enn i et varmeskap..

Jeg vet i allefall at selv her i Tyskland hvor man kun få dyrke videre de antall egg man vil sette tilbake (resten må fryses/kastes kort tid etter befruktning) har klinikkene som dyrker frem tild ag 5 størst suksess.

å takk Lindynatt for bra svar! dette var intressant! men det gikk jo dårlig for meg sist gang, selv om de tre langtidsdyrkede eggene min overlevde frys og alt, så ble det ingen baby. det ble to negative og en positiv , men SA i uke 5.....hm...

kanskje eggene har det best i livmora likevel? for håpe det for dette lille fröet jeg har i magen nå da....

ååå hvorfor skal det väre sååå vanskelig å "dyrke" frem mennesker??? det er jo så lett å dyrke frem alt annet, blomster og trär , og sånn....?? =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...