Gå til innhold

Mannen min er en idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes mannen min er ufattelig dum og klarer ikke respektere ham. Han er livredd for å si eller gjøre noe som kan få andre til å se negativt på ham, og dermed ender det med at han er lett å utnytte og setter oss i vanskelige situasjoner, både økonomisk og i forhold til venner og familie som han lover seg bort til når vi allerede har planer. Han er veldig snill mot meg og barna, hverken krangler eller drikker eller slår eller er utro, så jeg burde jo være glad til for at jeg har en sånn mann. Poenget er at jeg synes han er så ufattelig dum. Og i stedet for å bli klokere med årene synes jeg bare at han blir dummere og dummere. Jeg skulle så gjerne hatt respekt for ham og kunne stolt på at han tar de rette avgjørelsene. Jeg gir snart opp, det går meg på nervene, får ikke sove om natta fordi jeg er redd for neste idiotiske glipp. Han har satt oss i dyp gjeld pga sine avgjørelser, og denne har jeg prøvd å få kontroll på siden han ikke er smart nok til å håndtere slike ting.

Synes han var sjarmerende og gutteaktig med sin ansvarsløshet da jeg traff ham 15 år siden og trodde virkelig at han skulle bli voksen etter hvert. Orker ikke mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 år, og du har mistet så mye respekt for en snill og god mann?

Han er helt sikkert ikke helt alene om gjelda? Har du ingen skyld i problemene? Jeg ser ikke noen glorie over hodet ditt når jeg leser det du skriver. Bare en masse nedlatende ord om en mann og pappa som er snill og grei.

Skrevet

Kan skjønne litt av hva du mener. Folk kan være snille og gode, men likefullt være idioter. Enten ved å ta dårlige avgjørelser eller ved å ikke følge med, å holde seg oppdatert, på hva som skjer i samfunnet.

Men ikke gi ham opp. Man kommer langt med en mann som er snill og god. Dere trenger kanskje bare å snakke litt ut om ting og tang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...