Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble inseminert ved Stork mandag for en uke siden (3.forsøk). I går kveld var det litt lyserosa på papiret når jeg var på do, og i dag har det vært mer brunt. Har gått med truseinnlegg, og i dag har det ikke bare vært på papiret.. Men er ikke mye heller.. Skjønner ingenting!!! De siste 4- 5 mnd har jeg hatt syklus på 32-39 dager, og mensen er ikke forventet før til mandagen.. Og da pleier jeg å spotte noen dager før den virkelig kommer. Er så utrolig redd for at det kan være en SA... Men har ikke hatt vondt i det hele tatt.. Kan noen hjelpe meg å tolke dette her!?!? Er det fortsatt håp for positiv test til uka??

Og hvordan er det forresten med disse festeblødningene, kan det være det kanskje??

Blir gal av dette her.. Ønsker så inderlig, inderlig positiv test!!! :( Har hatt symptomer som ømme pupper og veldig trøtt.. Men det trenger jo egentlig ikke å bety noe...

Håper noen kan gi meg noen oppmuntrende ord..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141525240-hjelphva-betyr-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er sikkert festeblödninger, har hört at det kan komme litt sånn rundt den tiden du er i nå. så lenge det ikke kommer masse blod, så kan det jo ikke väre mensen,det er jo altfor tidlig, så da kan du bare slappe av. det er normalt å blö litt selv om man er gravid. så lenge det ikke er som vanlig mens, så kan du ta det med ro.

Tusen takk for svar Mia71 og mamma10!!! :)

Fortsatt ingen mensen å se... Men litt brunt blod, nok til at jeg må gå med truseinnlegg.. Klør og svir litt også =/ Men, håper fortsatt på at det kan gå- at jeg kan være gravid!! Til mandagen er det 14 dager siden inseminasjon, men klarer nok ikke vente lengre enn lørdag-søndag før jeg tester.. Krysser fingrene!!

Mensen kom for fullt i går kveld :( I tillegg klarte jeg å pådra meg en utrolig vond rygg, som jeg er redd for at er en prolaps! :( Maks uflaks!!

Er redd det kanskje blir en pause for meg nå.. Er absolutt ikke klar for det, men må jeg, så må jeg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...