*Snart_mamma* Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Har etter sånn jeg har regna det ut IKM i går! Syklus på 28 dager tror jeg da!... Merker bare litt småstikninger nederst i magen, ømme pupper og humørsvingninger til tusen.. Testet negativt med billigtest strimmel i dag tidlig. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal lese den av.. ;/ Kan hende syklusen har vært lenger denne mnd men har nå hatt sex hver dag om ikke annenhver dag hele perioden. Inne i 2pp nå.. Vil så gjerne at det skal klaffe!! Håper tanta ikke kommer, å satser på november bebbis! Noen andre her??
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 har litt variert jeg da.. kunne fått tante rød i går, men den kan vente på seg til torsdag også.. så får bare vente å se her.. første pp.. har hatt symptomer i litt over en uke nå, men tørr ikke se på det som "et løfte" på at noe er i gang... enda du tester negativt i dag, så kan det hende det bare tar tid før hcg nivået ditt stiger høyt nok til å slå ut.. så prøv å slappe av og ikke tenke på det, og om tante rød ikke har kommet om 3 dager, så ta en ny test ;-) krysser fingre for alle her! :-)
BubbleBee Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde IKM for fire dager siden. Er så utrolig spent, men har ikke turt å teste enda. Har murringer i magen, humørsvingninger til tusen, ømme bryster og føler meg veldig uggen. Krysser fingrene for alle her inne!
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 blir jeg spent!! må jo teste deg snart ;-) eller skal du pine alle oss og mannen.. og ikke minst deg selv? med å vente? hehe :-)
*Snart_mamma* Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2010 Tester igjen i morgen.. Kan være at jeg har litt lenger syklus denna mnd.. Selv om jeg håper det ikke er det. Tenker ikke på det i det heletatt.. Bare titter innom skapet med testene og klør litt i fingra! Hehe.. Vet jo at den ikke blir positiv selv om jeg tester 100 ganger på en dag meeeen. Hold oss oppdatert da! Kanskje vi smuger oss inn på 1tri. hele gjengen! ) *'SPENT*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå