Gå til innhold

trenge sårt hjelp!!! (litt ekelt innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte for 9 uker siden, hadde ikke problem med avføring den gangen. MEN nå er de kjempe vondt! jeg tror jeg har fått en rift eller noe i endetarmen.

jeg går på do (veldig hard avføring pga amming) kjenes ut som bæsjen har noe skarpt i seg som klorer meg innvending KJEMPE VONDT!! og når jeg får den ut rener de litt blod (ferskt blod).

nå gjør de vondt helle tiden! har prøvd å bruke babyen sin zinksalve, men de lindrer bare smerten et par sek. vil ikke gå til legen min med dette vist de er noe jeg selv kan gjøre (er litt flaut å si til min mannelige lege).

er de ingen ting jeg kan kjøpe på apoteket som kan få riften til å gro og sånn at jeg får løs mage?? men må kunne amme menst jeg bruker de.

takker for alle tips.. beklager for alle detaljene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hemorider kanskje?= Høres litt ut som det.

Skrevet

Du har nok hemorider, veldig vanlig å presse det på seg under fødselen. Finnes ulike produkter reseptfritt på apoteket som lindrer, bl.a ac3 comfort, den de reklamerer for på tv. Du får kjøpt slikt på nettbutikken til ulike apoteker, så slipper du bli flau i butikken.

God bedring:-)

Skrevet

Ganske så sikker på at du har fått en eller flere hemmorider, finnes heldigvis reseptfri hjelp å få ;)

Pass på å drikke mye, spise masse fiber og druer/kiwi o.l for å holde avføringen myk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...