Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Flippa med Frida!

Jasså, så vi møtes igjen!? hehe.. Vet ikke om du husker meg da, men vi var jo terminsøstre for vel 20 mnd siden:-)

Vi er i gang igjen nå, hadde uttak i dag faktisk!

Jeg har ikke peiling på det du spør om, men ville bare si hei når jeg fikk øye på deg her inne!

Håper alt er bra med lille Frida!

Mente såklart eggstokk... Satt å tenkte på flere ting samtidig skjønner du... Fjernet den ene eggledern i fjor på denne tida, og samtidig som de var der inne ble det foretatt brenning av cyster på eggstokk. Begynte å tenke på hvor lenge jeg kan satse på virkning, men det spørs om det er snakk om ganske kort tid før vi er aktivt igang med IVF igjen...

Hei Lina! Jovisst husker jeg deg! Så koselig! :) og tenk at du er i gang igjen... Teller på knappene vi også.. Nå har vi vært uten prevansjon i straks 14 mnd siden syklusen var i gang igjen etter svangerskap, og med en eggleder mindre siden da! Fjernet en nokså betent en på denne tida i fjor...

Så spennende tid for dere da! Søskenforsøk! Krysser alle fingre for dere og håper familien blir enda litt større til jul. Vi nyter tida med Frida, men opplever nå det store ønsket om å skaffe henne søsken vi også...

Annonse

Jeg kommer ikke inn under noen av de andre symptomene på pcos enn cystene, så da er det vel BARE pco... Så syklusen er svært regelmessig, påvist EL via både tester og blodprøver. Jeg har spurt gynekologen min om Metformin men han har ikke noen tro på det for meg siden jeg ikke kommer inn under pcos-gruppa...

Så... Har veeeldig liten tro på å klare det selv, så det spørs om vi ikke bare kaster oss på IVF karusellen igjen, selv om vi var veldig bestemt for bare et år siden at vi aldri skulle gjøre det igjen, da ble det heller adopsjon.. Man glemmer fort hva man har utsatt seg for og det bekymrer meg litt.. Men trenger jo bare å kaste et blikk på datteren vår som kom som resultat av forsøk nr. 3 for å minne oss på at det var verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...