Gå til innhold

Noen med Tachyardi i svangerskapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det siden jeg var undgom, men har vært svært lite plaget av det. Det har bare vart i et minutt og kanskje 4-5 ganger i året under aktivitet og trening. Nå i svangerskapet har jeg hatt det hyppig og det har vart opptil 20 minutter hver gang med puls opp mot 200. Har bare en uke til termin og har nå blitt kjempedeppa og bekymra. Tør nesten ikke bevege meg i frykt for at det skal komme et anfall. Trenger å høre fra andre som har hatt det slik og at fødsel og siste del av svangerskap har gått greit. I dag har det bare vært tårer og engstelige tanker pga et anfall i går som varte lenge og gjorde meg redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en del hjertebank i svangerskapet, noe jeg ellers aldri har. Det var visst ganske vanlig, og svangerskapet forløp ellers som normalt, selv om disse episodene var ubehagelige.

Skrevet

Jeg har ikke hjertebank, men pulsen stiger fra 70- 200 på noen sekunder og varer mellom noen minutter til opptil 25. Helt utslitt etterpå, har vært innlagt på sykehuset og skal til utredning etter fødsel, men forsto at det ikke var helt uvanlig for unge å ha denne lidelsen og at det kan bli ekstra ille under svangerskap pga mer blod og endringer i karsystemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...