Heffalompen_85 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg og samboeren min har bestilt oss en tur til London for å besøke et familiemedlem, når jeg er i uke 27. Formen min har vært helt fin fram til nå, og nå er jeg 16 uker på vei. Det jeg har begynt å tenke litt på nå, er om det kanskje ikke er såå lurt å reise på en slik tur når jeg er i uke 27? Vet ikke helt hva jeg tenker på, når jeg sier at det ikke er lurt, men lurer bare litt... Noen som har noen meninger om dette?
It's all about me Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Så lenge formen fremdeles er bar så ser jeg ikke noe problem med det, tvert imot. Selv fløy jeg hjem fra Florida da jeg var i uke 33 med andremann. Hverken flyturen eller aktivitetene før var noe som helst problem. Så det er bare å reise det. Beveg bare litt mer enn vanlig på deg under flyturen og drikk mye )
Heffalompen_85 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Så godt å høre.... En flytur til London tar jo ikke akkurat lange tiden heller da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå