Gå til innhold

Da er det "nesten" bekreftet

Anbefalte innlegg

Gyn ringte idag, og ville fortelle litt om prøvene vi har tatt. Siden jeg hadde en overvekt av mannlige kjønnshormon, mente hun at det var sannynlig at det var pcos jeg har. Men hun ville ikke sette diagnosen før vi har tatt enda en blodprøve runde. Men når det var sagt, ville hun si at jeg i tillegg hadde "pcos-lignende eggstokker", altså at det var mye små cyster på de.

Jeg er ellers litt undervektig, og har ingen av de andre "tegnene" på pcos, men har jo hormonprøver og eggstokker som sier noe annet... Må si at det er litt "deilig" å endelig vite hvorfor det ikke klaffer. Men forstår ikke helt hvorfor vi skal ta enda en blodprøve runde, og ikke heller snart sette igang med baby-prosjektet... Er kanskje litt utålmodig, men med 35 dagers sykluser, så teller hver syklus. :-)

Så da er det vel pergo som blir neste steg da, antageligvis.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141524707-da-er-det-nesten-bekreftet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være godt å få vite hvorfor, selv om man helst ikke vil at noe skal være unormalt ;-)

Er du sikker på at denne blodprøverunden ikke er en del av begynnelsen på babyprosjektet? ;-) F.eks. før IVF skal det jo tas blodprøver i forskjellige deler av syklusen... Men jeg har ikke så mye greie på fremgangsmåten ved pcos, akkurat..

Lykke til i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...