Gå til innhold

opprinnerlig ikm i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsatt ikke noe tegn til "tante rød".. men får ikke testet meg før fredag, har ikke penger til test..

vi har ikke akurat prøvd å bli gravide (ikke gått inn for det).. ble bare enige om å slutte med p-pille i september.. har ingen symptomer på graviditet heller.. så får bare vente å se :-) hadde jo vært moro om det var noe på gang.. men samtidig, vi er unge onk til at vi har noen år på oss :-)

er enige om: hvis jeg ikke er gravid innen 2 år, så skal vi begge sjekke oss :-) men håper dette skjer på naturlig måte :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På billigetester.no får du billige og pålitelige tester.... Bare sånn til opplysning.

Skrevet

jeg kjenner godt til den siden ja.. men vi kan ikke koste på meg det heller før på fredag.. og da går jeg heller på apoteket og ordner meg med en CB..

har egentlig ikke dårlig rå da.. men ble ekstra utgifter denne månden.. for hver månde pleier vi å regne med ca 4000 til ekstra utgifter (man vet jo aldri når noe skal ryke).. men denne månden ble det maks uflaks, vaske maskinen gikk i stykker, var glad vi hadde en del penger da.. men, så sluttet bilen å funke! fant ikke ut hva det var.. men den er nå på verkstedet.. bare delene alene kom på litt under 3000.. får igjen bilen i over i morgen.. så trenger pengene til da..

HI

Skrevet

Hvordan skal dere klare dere økonomisk med ett barn, når dere ikke engang har råd til en test nå?

Skrevet

om du leser det jeg har skrevet ang mye ekstra utgifter..

samtidig er sambo 50% sykmeldt nå.. men går snart ned til 20% sykmelding i stedet.. så ja, vi har hatt 3 stamme månder nå.. men er ikke lenge til vi får full intekt igjen..

jeg driver med siste rest av utdanningen min, ferdig neste uke.. har en jobb som står og venter på meg når jeg er ferdig..

Skrevet

Ikke bry deg om 13:12 HI.

Finnes bestandig noen bitre utskudd som ikke klarer å holde seg fra å spre dritt rundt omkring.

Alle voksne og fortandige mennesker vet at man ikke alltid har tipp topp økonomi mens man er under utdanning.. Fattig student er jo en frase som ikke er funnet opp idag akkurat.

Og av og til så kommer det flere uforutsette utgifter på en gang, er ikke noe en kan kontrollere. Fint at dere har en liten buffer hver mnd iallefall :)

Skrevet

takk :-)

blir bare små irritert på sånnt.. men men..

ja, er godt vi har nok inntekt til å kunne sette til side noe penger, greit å ha :-)

student livet er ikke lett nei, men godt å vite jeg er ferdig nå :-D er på tide synes jeg :-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...