Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet med CB digital i går og der kom det opp "Gravid 1-2" så det var kjemperart, for jeg ville jo vært 6 uker i går (altså 3-4), så jeg ble ikke så glad for den testen..(testet forøvrig negativt på ikm og en uke etter).

og i natt våknet jeg med sinnsyke smerter (verre enn riene jeg hadde da jeg fødte min englegutt i uke 18) og blødde masse...

fikk ikke sove og fikk feber, og nå sitter jeg og venter på at kjæresten skal komme å kjøre meg til legen... skikkelig ekkelt dette altså :-/

virker jo som om det er en spontanabort? bare håååper at det ikke er en ex.u og at kroppen kan ordne opp i dette selv...

har så vondt både fysisk og psykisk nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen, uff da :( :( :(

Så utrolig leit.... Har selv mistet i 2 MA og 1 SA og vet hvor forferdelig det er å miste. Ville bare egentlig gi deg en skikkelig god varm trøsteklem, jeg har vært der og vet hvordan du har det!!! Det er ikke noen god følelse. Håper kjæresten din kommer fort og at han kommer til å ta godt vare på deg - for det kommer du til å trenge!!!

Håper også at du kommer deg raskt både fysisk og psykisk og at du kommer inn her igjen og vil prøve på nytt etterhvert. Vi jenter er her for hverandre til støtte og oppmuntring - det har ihvertfall hjulpet meg mye de gangene jeg har mistet :)

Ønsker deg bare lykke, lykke til videre!!!

Stoooor trøsteklem fra

Skrevet

huff så trist å lese 2010-baby :(

Vet så alt for godt hvordan du har det..når det skal være på den måten så vil man heller få negative tester og tr, enn å gå sånn å bekymre seg!

Håper du får UL slik at de kan se hva som foregår. Var selv på UL igår og der så de ingenting..men hos meg stiger visst hcg enda ifølge prøven igår, så er redd det er en ex.u på gang her :(

Sender deg en stor trøsteklem!

Skrevet

det bar veldig trist.. har alldri opplevd noe sånt men det kan ikke være noe behaglig. Det gjelder selvfølgelig psykisk også. Håper det går bra med deg og lykke til.

Skrevet

Da har jeg endelig kommet meg hjem etter en lang og smertefull dag! Har jo hatt skikkelige rier! Fy søren så vondt det har vært altså, men nå har det roet seg og jeg klarer endelig å slappe av og få i meg noe mat.

Jeg har fått bekreftet med UL osv at dette sannsynligvis har vært en SA, men har fått tatt hcg-prøver og skal tilbake bare for å utelukke en ex.u. (selv om jeg personlig ikke frykter det lenger så er det greit å være 100% sikker!) Grunnen til at jeg fikk feber er rett og slett at jeg har klart å få influensa oppi det hele (max uflaks, haha, må nesten kunne kalle det tragi-komisk? ;-P).

Smertene var så ille i dag at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg til tider, men det er nok det at jeg er ekstra sensitiv siden jeg er syk i tillegg...Nå er det mer som en vanlig mens, og ikke så ille...

Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som har vært med meg hele tiden, så psykisk er det ikke så ille lenger. Vi skal nok få til en spire igjen veldig snart som holder seg i magen i 9 mnd!

Meg og lille snuppis: Tusen takk for varmende ord! Det er så mange herlige jenter her inne på bim...jeg møtte faktisk en av mine beste venninner her inne da jeg var gravid sist :-) Trist å høre at du har vært igjennom så mye, men nå er jeg sikker på at du snart får en sunn og frisk spire!

Lille diamant: Huff, ja det her er ille, og jeg kan jo bare tenke meg hvordan det er med en evt ex.u. Skal fortsette å sende deg gode tanker og håper at det går bra for deg. Trøsteklem til deg og :)

honey-m-jente: Tusen takk for trøstende ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...