lille persille nr 3 Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Jeg er 11+6 og har på mine vanlige klær på jobb. Det går fint, men det blir litt stramt utover ettermiddagen. Gleder meg til å "slippe den ut"- hehe. Den er ikke veldig stor altså, men skal bli digg å kunne gå litt mer komfortabelt etterhvert! Hva sier dere- i hvilken uke ca er det ok at man har mage på gang?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 herlighet, slipp den ut og nyt det! Sitter her selv med litt småslapsete mage i en heller stram singlet på jobb..de som tror en begynner å bli småfeit kan jo få more seg med det en periode?
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg tenker på det samme som deg. Jeg er 11+3 idag og skjuler enda magen min,men nå begynner det nesten å bli umulig pga den er SÅÅÅ oppblåst hele dagen og vertfall om kvelden:) Men til helgen satser jeg på og bare slippe den ut å la folk se den:) For en får jo så vondt i magen hvis en hele tiden skal holde den inn:/
Gjest Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 magen kommer da magen kommer! Bruk komfertable klær og blås i hva folk muligens tror!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Sliter med det samme selv, bare at her passer ikke de vanlige buksene lenger i livet:p Kommer til å kjøre stooor tunika og skjule-magen-så-godt-det-lar-seg-gjøre ut denne uka, og begynne å vise den frem på mandag- da er jeg 12 uker på vei og skal på tidlig UL for å se at alt er OK. Kanskje litt overforsiktig av meg, men pytt- jeg synes hver og en skal gjøre det de føler seg mest komfortabel med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå