Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Vår snart 3 åring har sovet kjempegodt frem til nå -12-13 timer i døgnet (dette er inkl 30-60 min soving på dagtid). Siste måneden er det sjeldent hun sover på dagen og nattesøvnen har faktisk blitt dårligere. På heldige netter sover hun fortsatt 12 timer, men ofte blir det bare 10 timers søvn -noe som resulterer i en trøtt og grinete unge på ettermiddagene (hun har mulighet til å sove i bhg men nekter) Håper det er en overgang.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Hihi-nice nick Sønnen min sover 10 timer om natten, 5 år nå. Fram til han var 3,5år sov han også 1-2 timer på dagen. Men ALDRI sovet mer en 12 timer i døgnet
Lemonia Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 15 mnd, sover 13-14 timer om natten og 2 timer om dagen.
Beklager - Dysleksi Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg lurer på om mine barn kanskje sover litt mye. Jeg har tvillinger på 7,5 mnd. De sover 14 timer i løpet av natta (jeg legger dem kl 18.00 og vekker dem kl 8) . I tillegg sover de 2-3 små dupper l løpet av dagen. Er dette for mye?
Ranveig R Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Det høyrest heilt normalt ut! Guten vår er 4 1/2 år og søv 9-10 timar i døgnet. Har aldri sove mykje, som nyfødd sov han 12 t i døgnet, 13 t er det meste han har sove nokon gong. Lillesøstera var motsett, sov godt over 20 t i døgnet dei første mnd... No er ho 2 år og 4 mnd og søv 12-13 t om natta og 1-2 t om dagen. Ho begynte å sove meir etter ho hadde vannkoppar ved nyttår, og sidan ho framleis søv mykje måtte vi sjekke at ho ikkje f.eks. har jernmangel. Alle blodprøver er fine, så vi får tru ho berre har oppdaga at det er godt å sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå