Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er sykemeldt 50% pga bekkenløsning. Er i uke 28 nå, og har vært veldig plaget siden rundt uke 20. Merket bekkenløsningen før den tid også, men da var det ikke så gale at jeg trengte sykemelding.

Jeg er borte fra jobb annenhver dag nå, og det hjelper masse. Jeg har "bare" kontorjobb, men de verste dagene (med mest vondt) er faktisk når jeg sitter ved pulten hele dagen. Jeg prøver å variere sittestilling, heve pulten og spasere litt med jevne mellomrom, men det hjelper ikke. Spaserturen til bilen etter jobb er tortur. Men jeg orker ikke å være hjemme på fulltid heller, da blir jeg sprø i hodet. Er jo tre måneder igjen til termin. Kan ikke sette meg ned foran tven allerede nå... :)

æ e sykemeldt pga det.. e 26 +5 nu .

nu har æ nesten vært sykemeldt hele tia .. det her svangerskape har ikke vært en dans på røde roser for å si det sånn..

men æ har så ondt nu at æ plages me å komme opp trappen hjemme, nå som ikke passe så bra siden vi bor i 2 etg.. går til fysio to gang i uka, men skal spørre etter krykke neste gang æ e hos legen. ikke for å bruke dæm hele tia men når det trengs.

skal å kjøpe bekken belte.. har prøvd det litt nu å det hjelpe litt værtfall

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

hei

jeg har vært 100 % sykemeldt pga bekkenløsning siden jeg var i uke 28. fikk bekkenløsning i uke 20 ca, og det ble bare værre av å jobbe, så jeg måtte sitte masse på slutten, klarte nesten ikke å stå på slutten. nå er jeg i uke 38 og må bruke krykker hvis jeg skal ut å gå. sykemeld deg så fort som mulig så du ikke blir ødelagt!!!!!!!

jeg får forresten svangerskapspenger, ikke sykepenger. men det er det samme og betales av NAV.

Forrige graviditet fikk jeg BEKREFTET bekkenløsning når jeg hadde 2-3 mnd igjen, men jeg hadde hatt vodt i ryggen/bekkenet fra jeg var ca 3,5 mnd på vei.

Det begynte med akutt ryggsmerter og full sykemelding i en periode, så gikk det over til aktiv, men jeg jobbet omtrent ikke. Var mest på jobb for å få dagene til å gå og for å ha noe å gjøre.

Jeg er nu i uke 14 og har veldig begynt å kjenne det i ryggen/bekkenet. Jeg blir nok ikke å jobbe så veldig mye lengre, iallefall få meg delvis sykemelding for jeg har lyst til å jobbe litt.

Satser på at til sommeren er jeg fullt sykemeldt uannsett.

• 4 uker senere...

Annonse

Sykemeldt 80% fra barnehage. Jobber 20% på kontor. Prøvde med en avventende sykemelding i en hel mnd, men følte meg mer som en byrde og legen ville ikke la meg gå i aktiv. Endte da med en 80% som sagt fra uke 24 og har hatt det siden, er i uke 31 nå.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...