Gå til innhold

Lurer på om det er flere enn NAV ansatte som syns det er greit å ringe til folk utn å presentere seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thale:

Jeg har hatt mye problemer med NAV både når jeg skulle ha fødselspenger, da jeg flytta til en annen kommune osv. Det har vært sååå mye stress, og når man ikke engang får snakket med sin egen saksbehandler, blir det jo bare tull! Å drive og forklare om og om igjen til nav-ansatte som ikke skjønner hva som er problemet, er så utrolig frustrerende! Spesielt når dem gir forskjellige svar alle.. Uff..

Og det er faktisk normal høflighet og presentere seg. Feks neste gang du snakker med NAV, så spør de "Hvem sa det??", på noe de mente var feil informasjon fra vedkommende. Så står du der og føler deg lur når du må si at d ikke vet hvem du snakka med..

Sånn som det der kan de jo holde på med bevisst, sånn at ingen skal kunne "ta de" når det der vrøvlet de kommer med, viser seg å bare være nonsense fra en inkompentible nav-tulling!

Aaaarh,,, det var godt å få ut litt aggresjon. hehe... Lykke til, Thale!

Skrevet

Anonym 13.28 igjen her:

Jeg kan fortelle dere at jeg faktisk gikk ned på nav for noen år siden, da jeg var skikkelig fed up med de, og spurte "HVA HAR JEG RETT PÅ AV STØTTE?". De er PLIKTET til å si hva man har rett på. Men jeg visste på forhånd at den der burugla jeg hadde som saksbehandler på den tiden, ikke kom til å si fra til meg om det jeg hadde rett på. Jeg visste at jeg hadde rett på kontantstøtte i min situasjon. MEN HUN SA ALDRI DET TIL MEG. Hahaha..!, Jeg ble så irritert inni meg at jeg holdt på å sprekke. Så spurte jeg så behersket som jeg kunne, om jeg ikke hadde rett på kontantstøtte?

Skulle sett henne da... Helt lang i maska, og begynte å bla i papirene mine mens hun stotret og stammet. "Eh, jovisst, det har du jo", kom hun fram til da.

Tingen er at noen bare klarer ikke å gjøre jobben sin skikkelig. Men hun her - hun var like gjerrig på de pengene som om at det kom i fra hennes egen lomme. Hun VILLE ikke si til meg hva jeg hadde rett på, selv om hun ganske sikkert var fullt klar over det.

Jeg kjenner jeg blir forbanna nå, mange år senere...Har hatt mye trøbbel med nav ja, og tror 80% av oss som har hatt litt med de å gjørem har opplevd det samme.

Det hadde jo ikke noe med saken å gjøre ang det med at en saksbehandler skal presentere seg. Men mye av den frustrasjonen som allerede var bygd opp i meg, kom av akkurat den grunn.

Hvis ikke det er normalt å presentere seg hos NAV, hvorfor spør neste nav-ansatt om hvem jeg snakka med sist da? *argh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...