katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. mars 2010 #26 Skrevet 3. mars 2010 OIII så flink du er!!! Håper tanta holder seg pokkerivold langt borte!! Sender deg masse babystøv............................................................................................................................................................................................................................masse klemmer fra meg som ligger rett ut med en drueklase av hemoroider ikveld, au, au au..... men hva tåler man ikke når man vet hva man har i vente!!!!!!!!!!!!!!!
ღ askepott ღ Skrevet 3. mars 2010 #27 Skrevet 3. mars 2010 Såååååååå spennende sender masse lykkestøv til deg åh,ble glad!!!!!!!!!!!!!
mov:) Skrevet 3. mars 2010 #28 Skrevet 3. mars 2010 ikm her åg i dag, men kvalm og murringer i magen..så skal teste meg i morgen tidlig:) spennende!!! lykke til, til deg:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. mars 2010 #29 Skrevet 3. mars 2010 Fy søren så flink du er vennen!!!!!!!!!! Skal du virkelig holde oss andre på pinebenken helt til lørdag?????? he he:) Venter nå spent på oppdatering jeg da:) Klem
Millies Skrevet 4. mars 2010 #30 Skrevet 4. mars 2010 Hei, Meg og lillesnuppis! Så flink du er! Hvordan går det da? Har fulgt med deg en stund nå og er kjempespent på dine vegne!! XXXXXxxxxxxxxxXXXXxxxXxxxx alt jeg har for deg!! Lykke til!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #31 Skrevet 4. mars 2010 Er på jobb så sniker meg til en kjapp oppdatering!!! Fortsatt ingen TR
♥Axinija♥ Skrevet 4. mars 2010 #32 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har tenkt på deg mye idag, hehe....phu, ingen TR enda??? Dette er for mye action for kvalme og slappe meg.....! Weeeeee, dette går veien!!!! Stor klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. mars 2010 #33 Skrevet 4. mars 2010 WOW Å så spennende og kjekt:-) Noen symptomer?
Bringebærmamma 160611 Skrevet 4. mars 2010 #34 Skrevet 4. mars 2010 Krysser fingre for deg Meg og lille snuppis du fortjener virkelig klaff nå!!
Pudding06&Spirepire Skrevet 4. mars 2010 #35 Skrevet 4. mars 2010 Lyyyyyyyyyyyyyykke til!!! Krysser d som krysses kan for deg
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #36 Skrevet 4. mars 2010 Ja, da sparte jeg 2 cb tester TR kom i kveld... æsj!!! Bedre lykke neste gang Tusen takk for mange lykkønskninger, det syntes jeg var veldig koselig av dere, håper det går bedre neste gang Ha en riktig fin kveld! Klem fra
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mars 2010 #37 Skrevet 4. mars 2010 Uff da. Håpet det virkelig var din tur denne gang. Sender deg stor klem
♥Axinija♥ Skrevet 4. mars 2010 #38 Skrevet 4. mars 2010 ((( Det var kjempesynd! Trodde det gikk denne gang..... Krysser fingrene for neste PP, kanskje dere får en desember-spire?? ;D STOR klem
Carina har to små gull Skrevet 5. mars 2010 #39 Skrevet 5. mars 2010 Trodde også det gikk denne gang Sender deg en stor klem. Også satser vi på desember spirer Stooo klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå